5. helmikuuta 2014

# ICONIC

 photo 522014009428x700.jpg

 photo 522014012424x700.jpg

 photo 522014017441x700.jpg


Jacket - H&M + DIY
Necklace - eBay
NEW! Top - Seppälä
NEW! Jeggins - Seppälä
Heels - Jeffrey Campbell Lita Steel Cap


 photo 522014022441x700.jpg

 photo 522014024422x700.jpg

 photo 522014026445x700.jpg


Uudet Jegginsit ja toppi Seppälästä (tietenkin mistä muualtakaan... :-D) Nuo Jegginsit kuuluu Seppälän uuteen The Denim Project farkkumallistoon ja ovat yksinkertaisesti ihan sairaan hyvät jalassa. Mun vaatekaapissa ei oo aikoihin ollut mitään farkkualaosaa ja nyt niitä löytyy kaksin kappalein - vaaleat ja ihanat tummansiniset♥ En oo pitänyt vaaleeta farkkua  omana juttunani, mutta nämä ovat kyllä ihan semi kivan sävyiset. Tuosta vaaleampaa mun jalassa ei kyllä varmaan koskaan tulla näkemään... Tosin koskaan ei saisi sanoa EI KOSKAAN varsinkaan kun on kyse mun vaatekaapista. Jegginsejä löytyy tällä hetkellä kahta sävyä ( HARMI!!) ja ovat tarjoushinnalla 19,95€ Törkeen halvat ja todella hyvät! 

Ylläoleva toppi (16,95€)  kuuluu jälleen kerran suosikkikategoriaan - Printti. Ihana! 

Oon tässä miettinyt että MINNE MUN LUKIJAT KATOAA? Eiks kukaan enää lue blogeja!!!
No, minä kirjoitan anyways vaikka vain 1 lukisi haha :'D 

Jokatapauksessa...Oletteko käyneet tutustumassa Seppälän uuteen The Denim Project farkkumallistoon? Meitsi on... valitettavasti.

New Jeggins and awesome print top from Seppälä. Those Jeggins are just... perfect! 

14 kommenttia:

  1. Mä meen lauantaina käymään Seppäläs, pakko!!! Mulla on menos housukausi (eli farkkukausi), noi näyttää superhyviltä ja jotenki sun kintut näyttää ihanan sopivanlihaksikkailta! ^_^ En oo hetkeen lukenu hirveesti blogeja ja ny tulin pitkästä aikaa kurkkimaan ja sä oot ainaki käyny parturissaaa! Looking goood!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvä et edes näyttää kun ei mitään lihaksia oikeasti ole olemassakaan :----D En varsinaisesti partsussa mutta erittäin hyvällä partsuopiskelijalla kyllä : D Jos näitä samaisia Jegginseja halajaa kannattaa ottaa niin pieni koko ku saa mahtumaan. Ite otin S koon ( normaalisti käytän M/38 kokoa) ja mulla meni XS myös jalkaan aika kevyesti ja nyt harmittaa et menin ottamaan S koon enkä sitä XS:ssää ku kahen käyttöpäivän jälkeen nää ässät alkaa jo löystyä "isoiksi" :D

      Poista
    2. No onpas taas kiva ku niitäki on sitte ajateltu jotka käyttää normaalisti xs:ssää >:(

      Poista
    3. sitä me duunikavereidenkin kanssa harmiteltiin. Malliston muista farkuista 34/XS ei menis ikipäivänä mun jalkaan kyllä :---D

      Poista
  2. En oo vielä käynyt tutustumassa tuohon mallistoon, mut ehdottomasti aion tsekata! Hyvältä näyttää! :) Mun vaatekaappi kaipaisi uusia pöksyjä. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää Jegginsit oli ultimate parhaat koko mallistosta! Sovitin... about kaikki mallit ja nämä vei sydämein mennessään :D Ne tummat ( jotka mulla siis on myös) on vielä ihanemmat. Tuut varmasti näkeen ne täällä myöhemmin♥♥

      Poista
  3. Uuu, pakko suunnata Seppälään! Tosi kivat pöksyt (ja edulliset)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tällä hetkellä todellakin pilkkahintaiset :D ei normaalihintaisinakaan kovin pahat, 29,90!

      Poista
  4. Kyllä luetaan! :3 Hotsittais kyl ostaa tuomoset, mutta lökärit on enempi mun juttu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kantsii käväistä sovittamassa, voit yllättyä iloisesti! :D
      ( ja hyvä että luetaan♥)

      Poista
  5. Todella hieno asukokonaisuus ja voi että Seppälässä on taas kivoja vaatteita! :D

    Ja kyllä tätä luetaan, itse ainakin tsekkailen aktiiviseen millon on uusia postauksia :)

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)