16. helmikuuta 2014

# CALL MY AGENT

 photo 1622014031469x700.jpg


 photo 1622014016450x700.jpg





 photo 1622014026474x700.jpg
Bomber/baseball Jacket - Terranova
T- shirt - New Yorker
Necklace - eBay
NEW! Leggings - Monki
Wedges - Weekday
 photo 1622014040466x700.jpg


 photo 1622014033456x700.jpg
Vietin tänään rattoisan vapaapäivän shoppaillen. Oon kyllä surkee shoppailija. Kiersin muutamissa putiikeissa ja aloin jo kyllästyä haha. Löysin kuitenkin pari kivaa paitaa ja kaiken mitä lähdin etsimäänkin joten ihan hyvä reissu kuitenkin. Palasin takaisin kotiin  Mirkan kanssa ja vietettiin nauruhermojaraastavat pari tuntia katsellen mm. elokuvia.

 Leggarit ovat uudet, Monkista 6€. Oon kyllä ostanut ne jo vähän aikaa sitten, mutta tänään pääsivät ensimmäistä kertaa jalkaan. Varsinaiset katseenvangitsijat♥

Vanhat Weekdayn kiilakorotkaan eivät ole olleet pitkään aikaan jalassa. Harmi, että niiden kantapäät alkaa jo irvistellä ja voih.... noi on yhdet mun suosikki kengistä. Oon liimannutkin ne jo kerran kasaan... byhyy! Tallinnasta ostettu Terranovan takki on oikeasti ehkä liiankin kuuma... Mulla oli takin alla vain tuo T-paita ja olin läkähtyä akateemisessa kynäosastolla pähkäillessä enkä kehdannut ottaa sitä poiskaan... ihmiset olis pitäneet mua hulluna kun hiippailen T-paita päällä keskellä talvea. haha! 

Huomenna on luvassa leffareissu.  Jee! ♥

6 kommenttia:

  1. awesome outfit, I love the monochrome :) <3

    http://amelodyofdiaries.blogspot.co.uk/
    http://www.youtube.com/marieljanina

    VastaaPoista
  2. ootpa pulskistunu...

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)