2. helmikuuta 2014

# Best Outfits / 2013

JAN 2013




FEB 2013





MARCH 2013





APRIL 2013





MAY 2013 





JUNE 2013




JULY 2013


AUGUST 2013



SEPTEMBER 2013



OCTOBER 2013 




NOVEMBER 2013





DECEMBER 2013

HUH. Siinä ovat koko viime vuoden parhaimmat ( eivät siis kaikki ) asut by minä. Mun piti tehdä tää jo tammikuun alussa mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Omat suosikkini löytyvät Maalis - ja Toukokuulta♥ Miltä kuukaudelta löytyy teidän suosikit? 

Laitan vielä linkit vuosien 2012 & 2011 asukollaaseihin, hehe! 
IHANIA ASUJA ihana miniminä vuonna 2011 hehhe♥ 

sekä


Best outfits from 2013. Which one is your favorite? ♥ 

23 kommenttia:

  1. Helmikuun eka, toukokuun kolmas ja oktoberin kolmannen legginsit vei just sydämen, miks en oo nähny niitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. helmikuun ekassa en näytä yhtää iteltäni mut se on silti hyvä!!!!!!!! Ai mikki leggarit???? en oo vaan muistanu käyttää niitä :DD

      Poista
  2. et niin :DDD Ei ku noi jos on noit juttuja! noit kaikkii härpäkkeitä! Kyl mä mikit oon nähny

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mut mähän olin teillä ku avasin ton paketin jossa noi leggarit oli???? olitko sä sillon sit siel madeiralla vai hä XDDD noitakaan en oo muistanu käyttää... ne ei oo mitkään hirveen mukavat jalassa meinaan :D

      Poista
    2. Aijaa :D no en mä tommosia voi muistaa…. :DD

      Poista
  3. miks menit leikkaamaan itelles noita kerroksia lisää (tai ainakin joulukuun kuvissa näyttää siltä).. toi aikasempi leijonanharja oli niin siisti :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mietin tota itekkin : D Kasvatan tietenkin kerroksia nyt sit pois.... Mutta tulipahan sekin kokeiltua. Ei ollenkaan mun juttu. Leikkasin kerrokset koska tota leijonanharjaa ei valitettavasti saanut laitettua mitenkään. Kyllä se aina muutaman asukuvan ajan pysyi hienona mut lopun päivää näytin aina ihan kaunalta :'D

      Poista
  4. Helmikuun eka, toukokuun toka ja syyskuun kolmas! Muistaakseni XD <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompas helmikuun eka nyt suosittu :D No kieltämättä se on kiva kyllä

      Poista
  5. Näitä kuvia katsellessa tuli mulle sellanen olo, et hei vastahan mä noita asuja täältä blogista tsiigailin. Miten aika voi kuluu niin nopeesti. :D Mulla on tosi paljon suosikkeja näistä, mut suurimmat lemmparit on varmaankin tammikuun ja maaliskuun asut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mäkin mietin kun noita selailin : D

      Poista
  6. en jaksa nyt mietiskellä, mutta joka tapauksessa: olet upea!

    VastaaPoista
  7. Mun mielestä kaikki on tosi kivoja, mutta marraskuun eka & vika on kaikessa yksinkertasuudessaan mun suosikkeja. :) Vaikka oonki kyllä sitä mieltä, että niitit, nahka ja kaikki näyttävä on aina parempi pukeutumisessa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia♥ marraskuun eka on kyllä munkin mielestä kaikessa yksinkertaisuudessaan tosi jees! : )

      Poista
  8. Mun lemppareita on toi maaliskuun kukka-peplum-toppi ja sit toi marraskuun punainen versio :) Voi kun mullekin sopis ton malliset topit vaan ei :( Ja kaikki mustavalkoset on tietty kans jee (ylläri) ;) Btw, mistä tommosen luettu-napin saa tonne blogitekstien alalaitaan? :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti kiitti ♥♥ Ulkoasu asetuksiin ja sit kun klikkaa blogiteksti laatikon kohdata muokkaus painiketta niin pitäis avautua uus ruutu jossa sellasen voi tehdä :----)

      Poista
  9. syyskuun ja marraskuun ekat kuvat on parhaat! Ihanan simppelit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Välillä täytyy pukeutua vähän iisimmin : -D haha!

      Poista
  10. huhtikuun eka ja marraskuun nelonen !

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)