26. tammikuuta 2014

# Koruja Vitosella



 Villiinnyin eilen taas ihan täysin kaupungilla. Mun oli tarkoitus mennä käyttämään VAIN Monkin lahjakortti (jonka sain synttärilahjaksi Naomilta marraskuussa) ja ostamassa Costume stockalta. Kuten näkee lehti tuli ostettua ja lahjakortti käytettyä. Monkin söpön pussin sisältöön käydään myöhemmin. Löysin ihan hullun ihania juttuja♥  Nyt ensiksi muita hullutuksia. Oli ylipäätään virhe Naomilta, että päästi mut yksin shoppailemaan. Löysin Accessorizen -70% seinältä tuon erittäin tärkeän Lontoo-aiheisen tarra-arkin. Se oli kohtalo. Mun oli vaan pakko. Puolet tarroista on jo mun kalenterissa Toukokuun alkupäivissä. Noh, käväisin Forumin Glitterissä ja tämä tapahtui: 





No mutta, viisi korua viidellä eurolla. Iskin silmäni aletelineessä tuohon upeaan skeleton -kaulakoruun ja annoin muillekkin koruille mahdollisuuden. Hetken pyörittyäni sain viisi kokoon ja olen erittäin tyytyväinen löydöksiini. Ruusurannekorut taitaa oikeasti olla jonkinlaiset hiusnutturakoristeet. Mä kuvittelin niiden olevan vain rannekorut ja... no mun hiuksia ei enää nutturalle saa joten ne pysyykin rannekoruina :- D Simppeli ristirannekoru ja söpöt suukko-korvikset olivat myös helppo valinta. Glitterissä taitaa vielä tovin ainakin olla tämä 5 korua 5 eurolla että kantsii mennä tsekkaamaan löytyisikö jotain itsellekkin!

Aurinkolasit ostin kesä mielessäin sillä ne olivat tosi mageen näköiset ja ihan yli halvatkin. Oi kesä♥ Päivä päivältä lähempänä. Glitterissä on kyllä aina tosi hyvät alet. Tällä hetkellä aleprossat on niin loistavat joka paikassa että hyviä löytöjä tekee todella vähällä rahalla. Meitsi tykkää alennusmyynneistä. Kukapa ei! 


4 kommenttia:

  1. Ihana tää sun blogis, tykästyin :) Mä rakastan myös alennusmyyntejä (niin, kukapa ei) mutta työttömänä ja tulottomana tänä vuonna ne melkeimpä ärsyttää. Kun ei oo rahaa ostaa ees niitä -70% juttuja! :( Noh, ens aleissa sitten. :)
    Käypä vilkaseen mun blogia ;)
    http://caddyblogstoo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän tunteen, olin itekkin pari vuotta sitten työtön ja tuloton ja se oli kamalaa juurikin sen takia ettei rahaa ollut kuin juuri ja juuri perustarpeisiin eikä aina niihinkään. Nyt kun oon vaan jaksanut painaa eteenpäin on tullut saatua ihana työpaikka :------)

      Kiva että tykästyit! ♥

      Poista
  2. miksei sun tuccaa saa nutturalle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ollut muutaman tovin jo niin kerrostetusti leikattu että saan keskelle päätä vain sellaisen onnettoman pienen pikkumyy nutturan :--D ( joka sojottaa jokaisen ilmansuuntaan) Oli virhe leikata kerrokset. En tee sitä enää koskaan.

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)