9. tammikuuta 2014

# HULK MURSKAA



Värikäs koti on mulle tosi tärkee juttu. En koskaan voisi asua selkeässä, yksi tai kaksivärisessä asunnossa jossa kaikki ylimääräinen on jätetty kauppaan tai laitettu vissiin piiloon. Rakastan koriste-esineitä, muistoja, värejä ja hallittua sekamelskaa. Rakastan myös sarjakuvia, erityisesti Marvelia ja kun nämä kaksi edellä mainittua asiaa ynnää yhteen on lopputuloksena syy miksi varmasti kiinnitin huomioni tähän hauskaan keittiövälineeseen. 

Mä en ole mikään keittiöpersoona. Säilyttäisin uunissa Carrie Bradshawin lailla tavaraa jos Naomi ei tekisi sillä aina sillon tällöin jotain herkkuja. Keittiö on kuitenkin melkeinpä kokonaan sisustettu mun mielen mukaan ja se näyttääkin tässä pikkukodissa kaikkein mukavimmalta. 

Nyt joukkoon liittyi hauska HULK Breakfast -leikkuulauta* ♥
Hulk on yks mun suosikki Marvelin hahmoista ja sopii hyvin meidän keittiöön varsinkin mun ruuanlaittotaitoja katsoessa. "Nukke murskaa ja tuhoaa" jne. Leikkuulaudalla on helppo pilkkoa nopeat ja pienet pilkottavat kuten kurkut, hedelmät, tomaatit ja niin edelleen ( kertoo naomi, itse en tiedä edes miten päin veistä käsitellään). Ottaisin mielelläni muistakin Marvelin hahmoista keittiödecoa kotiin! Harmi ettei EMP:llä ollut tämän lisäksi kuin kipparikalle leikkuulauta mutta ihania Iron Man ja Captain America mukeja kyllä löytyi!!!! ♥ 

Sistustusjutut on kivoja niin keittiössä kuin muuallakin kämpässä mutta tämä Hulk tässä on nyt mun uusin silmäterä♥ Nyt saa samalla kertoa omia Marvel hahmosuosikkeja!! Mun ultimate suosikit on Iron Man ja Hulk♥ kommenttiboksi on jälleen kerran avoinna! 

*saatu yhteistyönä EMP.fi sivuston kautta

4 kommenttia:

  1. Onpa hauska tuo leikkuulauta! Rakastan supersankareita, mutten oikein tiedä miksi ihmeessä en syty niinkään Marvelin hahmoille, vaan ennemmin DC Comicsin hahmoille, etenkin Batmanille (♥♥!) ja Green Arrow:lle. Sain joululahjaksi Marvelin leffaboksin, joten voi olla, että elokuvien katsomisen jälkeen alkaa hahmoista tykätä ihan uudella tavalla. :)

    Joka tapauksessa ihana tietää, että joku muukin rakastaa kaikkea supersankareihin liittyvää. :D Tällä hetkellä omasta keittiöstä löytyy ainoastaan Batman -muki, vaatekaapista jumpsuit sekä t-paita ja korurasiasta kaulakoru, mutta olis upeaa hankkia/löytää kaikkea muutakin!

    Pst. Sulla on hurjan mielenkiintoinen blogi, keep up the good work girl. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas en diggaa hirveesti DC Comicsista ( paitsi poison Ivystä ) mut Marvel on se mun heikkous. Mulla on itellä se Marvelin boksi ja RRRRakastan niitä kaikkia leffoja yli kaiken :-D Voisin (Harry Pottereiden lisäksi) kattoo niitä joka päivä♥ Mä haluan vielä supersankari mukin ja sitten oon tyytyväinen♥ JA JOO jonkun upeen Marvel topin voisin myös kotiuttaa!

      Ps. KIITOS ♥♥♥

      Poista
  2. Niiiin cool leikkuulauta, mäkin tarvin tollasen! :D

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)