21. tammikuuta 2014

# 2 PAIRS OF NEW SHOES



Saanko esitellä uudet suosikki kenkäni. Voi hyvänen aika miten ihanat♥ Oon katsellut Creepersejä sillä silmällä jo tovin mutten koskaan ole tullut edes kokeilleeksi, sillä oon aina ajatellut ettei ne SOVI mulle. EMP.fi:ssä on hyvä valikoima k.o kenkiä jä nämä ihanat kukkakuosiset jäivät kummittelemaan mun mieleen. Nyt ne ovat olleet jalassani jo monet kerrat ja KYLLÄ näillä pystyy kävellä myös talvella vaikka epäilin, että pohjat on tosi liukkaat. Kengät ovat ihan järkyttävän ihanat en pääse yli tästä... Hankin tulevaisuudessa aivan varmasti itselleni muitakin kuosillisia sekä - tietenkin- mustat Creepersit. Sieluni on myity♥ Sain kuulla kahdelta hyvältä ystävältäni heidän nähdessään nämä kengät mm. ".....ihan kauheet" joten nää on just sitä mun juttua :-D Miten joku voi sanoa näitä kauheiksi? ♥


Toinen pari joka kotiutui minulle EMP.fi yhteistyönä olivat perus mustat varrelliset Converset. Mustia Converseja mulla ei ole ollut ikinä ja koin ne tarpeellisiksi sillä, no, ne sopivat kaiken kanssa ja ovat yksinkertaisesti coolit ja kestävät hiton kauan käytössä. Tätä paria on tullut myös käytettyä jo mutta nyt ne ovat kenkähyllyssä odottelemassa lämpimämpiä säitä. Musta on tullut jo niin vanha, etten kestä sitä että varpaat jäätyy.. :'D  Haaveissa ovat vielä brittilipulliset sekä valkoiset converset... ja ehkä viininpunaisetkin... ♥ 



* Saatu yhteistyönä EMP.FI sivuton kautta

6 kommenttia:

  1. ihania kenkiä, vaikka ite en henk.koht tykkääkkään noista ekoista, vaikka niissä on ihana kuosi :3

    mulle tuli tänään feikki converset postissa ja ne on myös mustat<3 toivottavasti kestää käytössä heh:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Creepersit jakaa kyllä mielipiteet puolin ja toisin. En itekkään oo niistä joskus vuosia sitten piitannut yhtään ( ernuaikoina :D) mutta nyt iskee kyllä näköjään!

      Eiköhän ne kestä ; ) Kun vaan huolta pitää♥

      Poista
  2. Oon lämmenny noille Creeperseille ihmeen hyvin, vaikka joskus olin ihan kauhuisaan jos jollain oli paksupohjaiset kengät..:D ja on hyvin paljon mahdollista, että henkeen ja vereen Conversetyttönä ostin itselle paksupohjaiset conssit valkoisina.. ja ne on ehkä maailman ihanimmat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluaisin kans paksupohjaset converset : D Tilasin joskus Jeffrey Campbellin paksupohjaset tennarit ja ne oli tosi epämukavat jalassa..... lähetin ne takas. Mut converseissa uskoisin et on hyvät! : D Creepersit on ihan parhaat!

      Poista
    2. Joo ne on kyllä tosi hyvät jalassa, vaikka aluksi tuntu hassulta ku pohja ei taivu ihan samalla lailla ku normi tennareissa:D Mutta hyvin oon kyllä tottunu ja pari lisäsenttiä ei oo koskaan pahitteeksi, varsinki kun opiskelee kampaajaksi ja pitäis yltää laittamaan tukkaa hullun pitkille ihmisille xd

      Poista
    3. Nimenomaan ne lisäsentit on kaikki kaikessa haha :--D Inhoan matalia kenkiä just sen takia kun näytän ihan hobbitilta mut kun on vähän lisäsenttejä pohjassa niin heti näyttää MUKA tosi paljon pidemmältä haha :-D

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)