25. joulukuuta 2013

# X-MAS









 Olen elossa! Tuli pidettyä pieni "blogiloma" ja nyt oon taas vetreänä kun kämppä on valmiina, 9 päivän työputket suoritettuna ja joulut vietettynä. Uusi vuosi tekee tuloaan - samalla uudet kujeet. Joulu tuli vietettyä perinteisesti Etelä-Pohjanmaalla vanhempien sekä mummon luona. Ennen joulua tuli nähtyä rakkaimmat Weedi & Annika, vaihdettua lahjat ja käytyä samalla ENSIMMÄISTÄ KERTAA Tuurissa. Ei näkynyt Vesaa. 

Aatto meni mummolassa valkean joulun keskellä. Mummolassa on aina lunta vaikkei koko muussa E-Pohjanmaassa olisikaan♥ Kaikista ihaninta oli kuitenkin kahden kuukauden jälkeen nähdä rakasta kissaani♥ Vihdoinkin saan kissani kotiin♥♥


 Ja kun kaikkia tietenkin kiinnostaa muiden ihmisten lahjasaldot jaan omanikin :--D Sain 4 iPhonea et kun rikon heti näytön yhestä niin on sit tietty seuraava jo valmiina ja oon tällä hetkellä puhelakossa mun vanhemmille kun en saanut kolmea tietokonetta enkä iPadia enkä uutta järkkäriä. Enkä 1000 euron lahjakorttia Vuittonille. 

ANYWAYS sain siis tosi kivoja lahjoja tänä vuonna - oon ollut kiltti♥ Annikan autosanomalehtipaperin alta paljastui (itse valitsemani :'D) Krista Siegfridsin levy. (Miks kukaan ei enää toivo levyjä joululahjaksi????) Vanhemmilta sain hiustenkuivaajan. VIHDOINKIN. En olisi ikinä saanut ostettua sitä. Kuolisitte jos näkisitte mun vanhan kuivurin haha. Pikkusiskolta sain kauan hamuaman J.K Rowlingin Paikka Vapaana -kirjan ( miksi kukaan ei enää toivo kirjoja joululahjaksi???) ja Mirkalta sain osuvan säästölippaan sekä lahjakortin BikBokiin♥ Mirkalta saatiin Naomin kanssa myös yhteinen lahja -Afrikan Tähti. 

 Monkin oliosukkien kanssa samassa paketissa oli tämä ihana uusi riipus Thomas Sabon Charm Club ranneketjuuni♥ Naomilta tietenkin♥ 


Onneksi kaikki joille itse ostin joululahjan tykkäsivät omistaan. Huh kivi vierähti sydämeltä :-D 
Nyt jatkan vanhojen videokasettien katselemista Piian kanssa. Tekis mieli katsoa joulun ykkösleffat Yksin Kotona 1 & 2 uudelleen. Miten teidän joulut on menneet?♥

Kissakorneri:
Stadin Revityin Laku - Angus  toivottaa vielä kaikille tasapuolisesti hyviä joulunloppuja♥ 

10 kommenttia:

  1. mun isosisko sai myös Afrikantähden lahjaks ja sitä piti tietysti heti pelata kaks erää :D mä voitin ekan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me ei olla vielä pelattu, mutta uutenavuotena olis tarkotus ottaa erää :--D

      Poista
  2. Itse toivon tuota kyseistä kirjaa ja monta muutakin, mutten saanut yhtäkään (!!!) vähän harmitti kun mulle aina vielä valitetaanki sitä etten lue :( pakollinen avautuminen XD hyvää joulua näin jälkikäteen sinulle anyways! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kirjat 4 life! En ymmärrä ihmisiä jotka ei koskaan lue :--D Tää ei nyt liity tähän mitenkään, mutta en ymmärrä myöskään ihmisiä jotka lukevat jollain tableteilla....... EN HYVÄKSY :-D

      Poista
  3. Oletan et toi puhelakko-juttu oli vitsi, koska ei varmaan aika moni muukaan saa joululahjaksi neljän puhelimen lisäksi tabletteja, tietokoneita ja järkkäriä. :D

    Kiva että sait kirjan lahjaksi, varmaan harva enää ostaa (ainakaan nuorelle?) lahjaksi kirjaa. :) Musta on kiva jos hyllyssä on kirjoja, vaikka itse omistankin niitä kuitenkin aika vähän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietenkin se oli läppä :"-D mun kirjahyllystä löytyy jo paljon ihania kirjoja. Onneksi sain tuon sillä oon sitä niin pitkään jo halunnut <3

      Poista
  4. Ai saatana! XD Hahahahaha. Ihanaa!! Hajosin niin pahasti tolle Anguksen ilmeelle tossa viimesenä. Ja toi teksti siinä alla kruunas koko kuvan. Pyörin tääl vedet silmissä. Ai kamala. XD
    :::DD

    VastaaPoista
  5. Mä toivon aina kirjoja ja levyjä lahjaksi, ja ne on aina ne parhaat paketit, jos niitä tulee! Sukulaiset vaan haluaa nykyään ostella niitä "käytännöllisiä lahjoja" eikä tämmöstä hyllyn täytettä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytännölliset lahjat on hyvä! Oon selkeesti jo niin vanha et arvostan niitä enemmän ku mitään.. tosin mulle kirjatkin on käytännöllinen lahja haha :'D

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)