27. joulukuuta 2013

# Ihana Yllätys



Muutama viikko ennen joulua, postimies tiputti luukusta ihanan yllätyksen Lumene Natural Codelta*. Lumene Natural Code on kosmetiikkabrändinä minulle etäisesti tuttu. Taidan omistaa yhden kauniin korallin sävyisen huulipunan ja siksi olikin tosi kiva yllätys saada meikkipussiin uutta sisältöä. Oon niin uuno meikkien kanssa muutenkin :-D 

En ole kunnolla vielä ehtinyt kokeilla k.o tuotteita mutta sen verran jo tiedän, että huulikiillossa on herkullisen mansikkainen tuoksu ja ripsiväri sopii parhaiten luonnollisia räpsyttimiä etsivälle. 

Onko Lumene Natural Coden tuotteet sulle ennestään tuttuja? Löytyykö kyseiseltä brändiltä jotain omaa suosikkituotetta? Olen pelkkänä korvana♥ Ainiin bonus kysymyksenä voisin kysyä samalla onko kukaan teistä käyttänyt Vichyn meikkivoiteita? Olisin halukas kokeilemaan ja samalla halukas myös kuulemaan teidän kokemuksianne :) Sana on vapaa ja kommenttikenttä tyhjänä, antakaa palaa. 


*saatu blogin kautta

6 kommenttia:

  1. On tuttuja tuotteita, tykkään kovasti. Vakkarikäytössä on pari ripsaria, puuteri ja joskus oon käyttäny myös meikkivoiteita. Nyt käytän tuotesarjan bb-voidetta, johon oon tosi tyytyväinen. Kynsilakat ja huulipunat on varmaan suurimpia suosikkeja, tosi laadukkaita ja ihania sävyjä. :) Eikä oo hinnalla pilattuja, sopii siis opiskelijan budjettiin mainiosti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen tiedänkin että hinta on tosi hyvä. Ihnmeellistä etten oo hirveesti ennen perehtyny Natural Codeen. Multakin tosiaan YKSI huulipuna löytyy ja se on ollut kyllä käytössä paljon :D Kaiken lisäks Natural Coden pakkaukset on ihania ( mikä on siis yks tärkeimmistä asioista mulle haha ) Kynsilakkojakaan en oo koskaan testannut... pitäisi varmaan selkeesti vieraille Natural Coden pisteellä enemmän : D

      Poista
  2. Natural Coden meikkivoide on mun luottomeikkivoide, halpa tuubi pettää! :D Ei tarvii välttämättä puuteria ollenkaan mattaisen lopputuloksen ansiosta ja löytyy jopa tälläiselle albiinolle oikea sävy. ♥ Hinta-laatu on paras kaikista mitä oon kokeillut siis! Ainoana miinuksena on että meikkivoide saattaa kuivalla iholla hilseillä, mutta mun normaalilla/sekaiholla se ongelma tulee vaan sillointällöin. :)

    Olipa sekava ylistyskommentti..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Kuulostaa ihan hyvältä. Mulla vaan on kuiva iho varsinkin poskipäistä ja T-alueelta joten veikkaan että mulla k.o meikkivoide karkailis niin pahasti et ei olis apua enemmän haittaa :( kaikenlisäks löytyy vielä couperosaa joka vaikeuttaa meikkivoiteen hakua vielä entistä enemmän, sen takia aion kokeilla Vichyä seuraavaks. Mut ihan parasta kuulla et Natural Coden meikit on hyviä!!!!

      Poista
  3. natural codelta ehdoton suosikki on powder makeup eli meikkipuuteri ja sitten toi highlighter! toi sun saama ripsiväri on kans tosi hyvää :3 mun vanha meikkipostaus on tässä if u want to look:

    http://when-words-become-superfluous.blogspot.fi/2012/11/kauan-odotettu-meikkipostaus.html

    olis päivittämisen aika mut toi meikkipuuteri on jääny kyl iha meikkipussin luottojäseneksi, suosittelen! :>

    ♥: frida / http://when-words-become-superfluous.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon onneks löytänyt luottopuuterini Kicksiltä, mutta mikseipä sitä kokeilisi joskus jotain muutakin välillä :D

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)