26. joulukuuta 2013

# DUUNIKENGÄT



Duunikengät on vaikeimmin valittavat kengät. Ne pitäisi sopia hyvin omaan tyyliin, omaan duunipaikkaan. Jos mun jalat kestäis käyttäisin tietenkin korkoja. oon niin totaalisen kyllästynyt ballerinoihin. En oo yhtään ballerina girl.  Onneksi omalta duunipaikalta löytyi tämän hetkisessä käytössä olevat duunikengät. Goodbye rumat ballerinat. K.o kengät ovat tällähetkellä -50% alessa, alkuperäistä hintaa en kyllä tähän hätään valitettavasti muista.

Matalien kenkien ostaminen on aina yhtä vaikeaa ellei kyseessä oo converset. Oon niin high heel girl 4 life että keskellä talveakin ostan yleensä korkokenkiä tajuamatta etten voi edes käyttää niitä missään muualla kuin sisällä. Converset on tietenkin ne duunikengät nr. 1 mutta niihinkin kyllästyy päivittäisessä käytössä. Toivottavasti nämä kestää nyt duunissa pitkään. Ettei tarvi taas kohta kriiseillä.

4 kommenttia:

  1. Oon niin kuolannut noita kenkiä! Pakko rynnätä ostamaan tuollaiset, kun on noin hyvä ale! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Ei paljoa jää enää hintaa jäljelle : D Ja ihan hyväksi todetut kengät, vähän jos on liukasta niin luistimista menee kyllä haha : D

      Poista
  2. Mulla alkaa 7.1 viiden kuukauden pitunen työharjottelu vaatekaupassa, ja oon nyt kriiseilly sitä että missä ihmeen kengissä aion siellä olla. :D Huomenna siis aleshoppailemaan ja ettimään työkenkiä! Pakko löytää jotkut kivat ettei tarviis olla ballerinoissa tai iänikuisissa tennareissa. Converset ois kyllä kivat mutta aika tyyriit. :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ballerinat on kyllä niin perus vaatekauppa duunikengät oon niin kyllästynyt niihin. Kaiken lisäks ballerinat ei oo YHTÄÄN mun juttu muutenkaan : D Converseja oon yleensä käyttänyt ja käytän jatkossakin. On nyt vaan jotkut muutkin kivat popot töihin ♥

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)