29. marraskuuta 2013

# WILDFOX x BLACK VEIL BRIDES








 Studded Hairpiece - eBay
NEW! Wildfox Couture Tee - members.com
Bag - Weekday
NEW! Watch - sammydress.com
Pants - Gina Tricot
NEW! Shoes - Seppälä





Helou! Long time no see! Viime päivät ovat menneet kotona hommaillessa ja tavaroita järjestellessä. Päästiin vihdoinkin kotiin - purkiremontti on ohi. Pikkuhiljaa alkaa tavarat olla paikoillaan ja sain pitkästä aikaa läppärin auki. Postauksia on kirjotettavaksi taas muutama kipales ja tässä tulee ensimmäinen...

...nimittäin tiistaista keikka-asua! Uusi ihana, ihana, ihana Wildfox Couturen paita päällä! Mä oon NIIN KAUAN haaveillut omistavani joskus Wildfoxin "mitä vaan" ja luoja miten pomppasin kun membersissä oli Wildfoxin tuotteita alessa. HIIIIIII hankin kaksi T-paitaa joista toinen on tämä tämä ihana kallopaita. Toisen tulette näkemään myöhemmin♥ Vitsit oon kyllä niin ilonen. Wildfox on yks ihanimmista merkeistä♥ 

Kädessä uusi kello Sammydressiltä. Tiesinkin, kun hintaa oli about 4€ ettei se tule käymään kuin ehkä tunnin... ja oikeassa olin :-D Koristeeksihan mä sen ihan alkujaan ostinkin. Korultahan tuo enemmän näyttää kuin kellolta. Sammydressin paketista paljastui muutakin mukavaa ja niistä myös lisää lähipäivinä♥ Uudet kengätkään eivät kovin pääse oikeuksiinsa näissä kuvissa :-D HUHHUIJJAA paljon kuvattavaa niin vähän valoisaa aikaa vuorokaudessa. Onneks on kohta muutama  vapaa ja saan tehä ihan mitä huvittaa!


Tosiaan, oltiin tiistaina katsomassa Nosturissa Black Veil Bridesin keikkaa. Black Veil Brides oli mun suosikkibändejä muutama vuosi sitten kultaisina Scenegirl aikoina ja.. hei tätä ei vaan olis voinu jättää väliin. Keikka oli hyvä ja nosturi loppuunmyyty. Bändin solisti Andy Biersack on yksi suloisimmista ilmestyksistä. Voi luoja siltä pojalta löytyy hymy joka vetää maton alta!!!! ....en voi käsittää että ko. henkilö on samanikäinen ku minä... MUTTA BVB ei enää kuulu mun varsinaisiin suosikkibändeihin. Hyviä biisejä kuitenkin löytyy muutama ja pääsin vihdoinkin kuulemaan ne livenä. 17 -vuotias minä taputtaa 23-vuotiasta minua olalle tyytyväisenä♥ Oliko muita keikalla? ♥

6 kommenttia:

  1. Hihii, näin teidät Nosturin pihalla. :3 Olisin tullut moikkaamaan, mutta se tuuli oli _niin_ jäätävä, että paineltiin hippulat vinkuen sisälle kun kaveri oli hommannut nimet listalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä järkytyin siitä jonosta. Lähdettiin vielä sen verran myöhään norsturille että päästäin MUKA sisälle vaan suoraan kävelemään. Jos oltais lähdetty VIELÄ myöhemmin oltais varmasti päästy sisään suoraan mutta ei oltais luultavasti ehditty näkeen koko bändiä :-D Olisit tullu vaan moikkaileen!!!!! ♥

      Poista
  2. Vastaukset
    1. IHANA! eikä maksanut juuri mitään... se ei tosin toimi niinkuin tekstissä kerroinkin mutta... se ei oo se pääasia :D ♥

      Poista
  3. Ai siekin olit siel! :o

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)