18. marraskuuta 2013

#Who Gives A F






 NEW! Beanie - Fost & Found from Carlings
NEW! Jacket - Seppälä
MEOW Tee - New Yorker
Bag - Seppälä
Pants - Seppälä
Boots - Skopunkten




Dagen efter. Inspiration Blog Awardsien jälkeinen sunnuntai kului leppoisasti shoppaillen. Laitoin uuden pipon päähän ja päälle ensimmäiset vaatteet jotka löytyivät. Oon aika hulluna beanieihin tällähetkellä, mutta mistään ei oo löytynyt mun silmää miellyttäviä ( ei, se Gina Tricotin YOLO pipo ei oo mun tyylinen älkää yrittäkö) (  +++paitsi netistä tietenkin löytyy). Piipahdin viime viikolla ennen duuniin menoa Carlingsissa ja löysin ylläolevan päässä näkyvän Lost & Foundin pipon. Tosi magee! Yhdistin kaksi tekstiprinttiä samaan asuun More is More ofc.



 Aloitettiin päivä kahvittelulla yhdessä mun lemppari kahvilassa - Citykäytävän Robertsissa. Istun Robertsissa aika usein kahvikupin ja kirjan kanssa. Mulla oli pari tosi kreisiä naamakuvaa tohon kuvasarjaan sopien mut jätin ne nyt kuitenkin vaan mun X-Fileseihin haha. 

 Naomi sai vihdoinkin rakastamansa Fifty Shades Of Grey by KappAhl -mallistosta haluamansa. Oikeesti, olin kuin mies alusvaateosastolla kun naomi vertaili kaikki mallit läpi. Meni varmaan tunti ja mä tuskailin ja hikoilin vieressä. Onneksi sain tästä kärsimyksestä BR Lelukaupasta Itse Ilkimys -ylläripussin.  Huom. Älkää kysykö mitä ylipäätään tehtiin BR Lelukaupassa haha.

 Päätettiin shoppailupäivä viimeinkin Helsinkiin saapuneeseen mun ykkösrakkauskohdekahvilaan ( ja selkeesti monen muunkin) Starbucksiin. Joutuihan siinä hetkisen jonottelemaan mutta jono liikkui nopeasti kiitos niiden about kymmenen työntekijän. Voi raasut... Oli jo ikävä Caramel Frappuchinoa♥ Veikkaan, että mun vapaa-aika ja rahat kuluu tästä lähtien kyseisessä kahvilassa. Teinien sukat pyöri 100km/h kun ne sai käteensä kulttikahvia ja voi vitsi sitä instagramien vyöryä. Haha SE ON VAAN KAHVIA. Mut hei, parasta sellasta. 

Mähän en siis taaskaan ostanut yhtään vaatekappaletta vaan kaikkea muuta krääsää. Meikkivoide oli se miks ylipäätään oli pakko lähteä sunnuntaina keskustaan. Nappasin matkaan myös uuden NYLONin, Tigeristä muutamat tarvittavat kamat kämppään (S-koukut, suihkupullo ja keittiöpyyhe) Starbucksista ostin Chai-teepakkauksen, Seppälästä matkakokoisen uutukais hiuslakan - Seppälän omaa merkkiä. Pakko kokeilla onko siitä mihinkään ja viimeisimpänä ihka uuden vuosikalenterin jota raotan varmasti myöhemmin enemmän♥ 

Kohta täytyy rientää iltavuoroon ja huomenna on Nälkäpelin gaalanäytös HUII oon ihan innoissani jo♥ 

2 kommenttia:

  1. Oon skipannu vaikka kuinka monta postausta. Jostain syystä sun päivitykset ei päivity mun bloggerin lukulistaan. Ei löydä syötettä. Missä lie vika. :|

    VastaaPoista
  2. :o ei aavistustakaan. Yritin tsekkailla etten vain ole jotain asetuksia laittanut sikin sokin mutta kaikki on ihan ennallaan...

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)