10. marraskuuta 2013

# New Converses!




Members.com on paras. En varmaan koskaan kyllästy sanomaan noita sanoja. Oon niin pitkään venaillut salaa converse alea ja muutama viikko sitten toiveeni toteutui. Nämä vähän lilaan taittavat siniset conssit saapuivat hellään huomaani♥ Olivat puoleen hintaan 38€ ja hilut päälle. 

VIHDOINKIN mulla on uudet converset. Ne mun käytettyinä ostetut punaiset on vielä ihan käyttökelpoiset, mutta aika raasut kuitenkin jo. Nyt vielä mustat ja valkoiset kun saisi (joskus) hankittua niin olis mun väriskaala hallussa ♥ Mustat ja valkoiset on yleensä ne jotka viisaat ihmiset ostavan ensimmäisinä... mä meen näköjään toista reittiä päämäärää kohti haha! 

Oon kyl alkanut taas ihan liian villiksi näiden kenkien kanssa. 

My new Converses♥ Love em! Gotta love members.com too. These were -50% and thats the reason that I finally  have new converses. I need also black and white ones and THEN I have all colors I've wanted♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)