7. marraskuuta 2013

#Isabel Marant pour H&M - Suosikit!


Hennesiltä on tulossa ihan kohta uusi suunnittelijayhteistyö mallisto myyntiin nettikauppoihin ja valikoituihin myymälöihin. Olen aina ollut perillä kaikista jo tulleista yhteistyömallistoista mutta tähän mennessä Maison Martin Margielan yhteistyö H&M:n kanssa on ollut ainut joka sai sukat pyörimään jaloissa. Sainkin onneksi hankittua mallistosta tämän upean kaulakorun aikoinaan♥ Harmittelen yhä että en saanut sitä ihanaa karkkipaperi clutchia buhuu.. 

Nyt 14.11 myyntiin tulevasta Isabel Marantin mallistosta löysin omat suosikkini. Mallisto ei hirveästi kiinnostanut minua sillä noh, Marantin mallisto on aika kaukana omasta tyylistäni. Tälläisenä vaatenarkomaanina aina kuitenkin JOTAIN omaan kaappiin sopivaa löytyy. 
Mallistosta kotiuttaisin mielelläni nämä viininpunaiset ja mustat nahkapöksyt. Rakastan nilkka/pohjemittaisia housuja, sillä oon niin lyhyt että nilkkapituiset yleensä on just sopivat mittaiset :'D Nahkapökien yksityiskohdat saavat sukat hieman tutisemaan♥ mustavalkoiset karvapörröneuleet houkuttelevat mua myös ihan sairaan paljon. Jos jompikumpi pitäisi valita se olisi tuo neule ( + nuo mustat nahkapökät). Harmi, että nämäkin (kuten aikaisemmatkin mallistot) on silti hieman liian hintavia mun kukkarolle ( neuletakki 129,- nahkahousut 99,-) ja joudunkin luultavasti vain haaveilemaan näistä neljästä herkkupalasta. 

Oletteko te jo tutustuneet Isabel Marantin mallistoon? Kaikki myyntiin tulevat vaatteet ja asusteet pystyy näkemään mm. täältä ! 

My favourites from upcoming Isabel Marant pour H&M collection♥ 

6 kommenttia:

  1. Noi pörröneuleet on kyllä ihania!

    VastaaPoista
  2. Häh, kuinka pitkä sä sit oot jos nilkkapituset on sopivat? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 163 :-D ja nilkkamittasissa on yleensä just sopivat lahkeet

      Poista
    2. Ai :D oon kuvitellu et oot ainaki 170 pitkä :D

      Poista
    3. ei ei mä oon ihan tällänen kääpiö :---D

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)