12. marraskuuta 2013

#ARTPOP

As you know, rakastan Lady Gagaa ja uutta levyä on odotettu kuin kuuta nousevaa. VIHDOINKIN se on ulkona ja oon nyt muutaman päivän tykittänyt noita biisejä jatkuvalla syötöllä. Halusin ottaa Artpopin puheeksi täällä bloginkin puolella, sillä tiedän, että siellä ruudun toisellakin puolella on lukuisia Gagan kavereita. Ihan yksinkertaisesti, mitä mieltä olette uudesta levystä? 

Artpopin biisit on aika vaihtelevia. Osa biiseistä on ihan selkeetä Gagaa, osa taas ihan uutta suuntaa. Tykkään levystä itse tosi paljon, mutta mukaan mahtuu myös muutama vähän lame biisi. Kuuntelemalla nekin saattavat kokea AHAA-elämyksen ja muuttua ihan hyviksi kipaleiksi. En tällä hetkellä jaksa kuunnella loppuun saakka Fashion!ia enkä varsinkaan Mary Jane Hollandia. 

Ihan mun suosikki biisi on kuitenkin Aura. Se on niin selkeesti sitä itseään - Lady Gagaa. Rakastan sitä biisiä se on vaan NIIN HYVÄ. Voisin kuunnella sitä loputtomiin♥ muita superhyviä kipaleita on Swine, Do what You Want, Venus, Donatella ja G.U.Y. Jewels'N'Drugs on myös yks mun suosikeista vaikka poikkeaa Gagan aikaisemmista _paljon_.

Se miksi halusin ylipäätään kirjoittaa tästä on että haluan kuulla teidän ajatuksia levystä, suosikki biisejä sekä inhokkeja! Avatkaa sanaiset arkkunne oon pelkkänä korvana♥ 

As you know, I love Lady Gaga. Finally the new album Artpop is out and I've been listening it few days. I just wanted to write about Artpop because I'm so interested about your opinion. What you think about the new album? I like it. Ofc. But there is few songs what are little bit lame. Like Fashion! and Mary Jane Holland. BUT. I LOVE AURA. It's my absolute favourite. I also like Swine, Do What You Want, Venus, Donatella and G.U.Y. Jewels'N'Drugs is good too. It's so NOT GAGA, but it's awesome! I just want to know, what songs are your faves and what are your no no's? Tell me!♥

6 kommenttia:

  1. Voin suurena little monsterina sanoo, että toi levy on täydellinen... rakkaus ♥ Mun suosikkeja on Gypsy, G.U.Y ja Donatella. MJH ja Fashion! on ihan mahtavia myös, kannattaa kuunnella kyllä sä niistä opit tykkäämään ;) Inhokkeja ei oikeen oo, mut ei-suosikkeja on Jewels N' Drugs ja Swine, paitsi että sekin paranee koko ajan haha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Swine on ihan paras! ja JewsDrugs on niin jotain ihan uutta gagalta et diggaan :D jokaisella täytyy olla edes kerran elämässään RÄPPILIFE. MJH on niin pliisu.... kyl varmaan ihan kuunneltava joskus mut.. ei ainakaan vielä :D mulla oli sama edellisen albumin Americanon kans. inhosin sitä ja nyt se on mun yks suosikeista!

      Poista
  2. Mä oon jotenki rakastunu juuri siihen nimenomaiseen Artpop-biisiin :3 mutta Aura tulee kyllä kakkosena, nom!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Artpop -biisi on niitä joihin en oo vielä hirveesti päässy sisälle : ) Aura on ihan paras!

      Poista
  3. Mulla on ihan samat biisisuosikit kuin sulla! :D Tykkäsin taas koko levystä paljon, mut on siellä kyllä muutama biisi, jotka vaatii lisää kuuntelukertoja. Toisaalta on mahtavaa, ettei kaikkiin biiseihin heti pääsekään niin helposti sisälle ja arvostan myös sitä, et artisti pystyy uudistumaan kuitenkin säilyttäen sen oman tunnistettavan saundin.

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)