11. marraskuuta 2013

# 4 X 4






LA Beanie - Gina Tricot
Necklace - Seppälä
Shirt - Seppälä
Pants - Seppälä
Converse All Stars - members.com 

Isänpäivän chilling look. Eilen ei muuta kummempaa tapahtunut iskälle omistetun puhelinsoiton lisäksi. Vierailtiin Naomin ukin luona kahvittelemassa ja chillailtiin vaan. Päällä tosiaan Seppälän raglan college... en oo ihan varma onko tuota vielä täällä näkynytkään vaikka onkin jo mulla pitkään ollutkin. Työvaatteenahan mä sitä oonkin pitänyt! 

 Mun vaatevarasto on niin minimi just. Mulla on täällä evakossa ainoastaan duunivaatteita ja kaikki muu on jo kämpällä. Himaan tosiaan PITI päästä perjantaina mut HAHHA nii varmaan.... Ei varmaan päästä himaan ennen ens vuotta oikeesti. Hirveet paineet kun viikonloppuna on Inspiration Blog Awards ja kaikki vaatteet ties missä. Onneksi mulla on kuitenkin asu jo valmiina valittuna/ostettuna♥ 

Easy chilling look from yesterday's Fathers day. 

2 kommenttia:

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)