30. marraskuuta 2013

# 23 V


 photo 29112013pt2084461x700.jpg



 photo 29112013pt2095700x467.jpg



Tuun torstai iltana duunista himaan. Mulla ei oo avaimia eikä Naomi vastaa puhelimeen. Koen kyllä aikamoisen yllärin kun alaovella odottaa ystävättäreni Mirka hevospaperihatun kanssa ja kehoittaa laittamaan sen päähän. Keskiviikkona tuli 23-vuotta mittariin ja meitsi painoi vaan duunia. Oli ihan paras yllätys tulla duunipäivän jälkeen kotiin kun vastassa odotti kukkakimppu, täytetyt paprikat, kakku ja kaksi tärkeää ihmistä♥

Nämä kaksi sankaria käväisivät duunipäivän aikanakin tuomassa mulle Starbucksista herkkuja. Mulla oli silloin jo pienen pieni aavistus että nämä saattoivat juonia jotain hullua mun pään menoksi haha. Mulla oli kyllä ihan paras synttäripäivä! En oo koskaan aikuisiällä enkä teini-iälläkään juhlinut synttäreitä, koska.... noh, en oo sellanen juhlijatyyppi ollenkaan. Nämä juhlat olivat kyllä mun 23-vuotisen historiani parhaimmistoa. Heppahattu saa roikkua seinällä vielä pitkään♥ En malta odottaa että pääsen käyttämään Naomilta lahjaksi saaman Monkin lahjakortin. Shoppailupäivään on vielä yli viikko yhyy♥ Ihanin lahja oli kuitenkin se, että mua oltiin kuunneltu. Se että oon joskus sanonut, että mulla ei oo koskaan ollu synttärijuhlia eikä mitään muitakaan juhlia oltiin kuultu ja huomioitu ja nämä kaksi tärkeää ihmistä olivat sellaisen mulle tehneet kahden tunnin varoitusajalla ja päähänpälkähdyksellä♥ 

Onni on ihanat rakkaat♥

I'm 23 yrs old now. 

2 kommenttia:

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)