22. lokakuuta 2013

# with A Vampire







Scarf - Seppälä
Necklace - second hand
Studded Jacket - H&M + DIY (studs via blog) 
Shirt - eBay
Shorts - Cubus
Boots - Skopunkten





Mä oon tullut siihen tulokseen, että syksyisin musta muuttuu (ulkonäöllisesti) vampyyri. Oon kyllä vaalea ihoinen muutenkin, mutta syksyisin oon valkonen ku lakana ja naama loistaa kuvissa ku naantalin aurinko - ei luojan kiitos keltaisena ( saatika oranssina) vaan valkoisena. En toistaseks oo huomannut kuitenkaan mitään muuta vampyrismiin viittaavaa tapahtuneen... MUTTA. En valita. Rakastan olla vaaleaihoinen♥ Eikä mua haittaa tietenkään sekään että näin halloweenin aikaan näytän jo valmiiksi vampyyrilta. 

Käytiin eilen Mirkan kanssa Ikeassa pikavisiitillä. En oo käynyt Ikeassa pitkään aikaan ja oli ihan kiva käväistä tsekkaamassa tarjonta taas. Mirka löysi etsimänsä ja mun ei pitänyt ostaa mitään. Niinhän sinne Ikeaan kaikki menee: " En osta mitään." Tulee ulos kolmen ikea-kassin kanssa. Täynnä turhaa rojua. Noh, mä kuitenkin ostin ne mitä OIKEASTI IHAN IHAN IHAN OIKEASTI tarvitsinkin. a) Kassett -laatikkoja ja b) kaksi pussilakanasettiä c) Angukselle uuden käärmeen♥ Oltiin Mirkan kanssa jo ihan superinnoissaan joulupapereista + muusta joulukrääsästä♥ Mä hypin voltteja myös uutukaisella paperiosastolla josta löytyi VALKOSIVUISIA ( ei ruutuja, ei viivoja) muistikirjoja♥♥♥♥♥ ( ostin YHDEN. en enempää. Vannon.) Kun kylppäri valmistuu on aika ostaa uudet pyyhkeet sun muuta kivaa sälää. Sillon aion kyllä ostaa kaiken turhan krääsänkin -tietenkin. 

Samalla kun venailtiin IKEA-bussia napsittiin asukuvia. Oli kylmä. Pakko ostaa paksumpia sukkahousuja. Minä en shortseista luovu! 

I'm a vampire. Every fall and winter I became a vampire. My face is SO WHITE. But that's not bad! I love to have a white skin. Thank god I'm not one of those orange faces out there... haha just kidding :-D Anyway, Mirka and I went yesterday at IKEA. Mirka found what she was looking for and.... I found something too BUT I REALLY NEEDED THEM. Really :-D Before going to IKEA Mirka and I shoot some photos. Gosh it's so freaking cold out there.... I need to buy new tights... warmer tights. BRRRR.

6 kommenttia:

  1. Miten sun tatuointi projekti etenee? Oletko jo hankkinut kaiken tarpeellisen tatuoimista varten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tatskarojekti on jäissä Lontoon reissun ( ja paska remontin :D) takia. Se on mulle tällä hetkellä numero 1 :) Sen jälkeen on tatskojen aika!

      Poista
  2. Ihanaaa, koska lähdet Lontooseen? Upeee paikka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan suunniteltu et mentäis toukokuussa :) En oo koskaan ollut vielä Lontoossa, mutta mä tiedän et se on upee paikka♥♥

      Poista
  3. En tiiä ootko ostanu jo lennot, mut aattelin vaa vinkata et norwegianilla on nyt alennukset 39€ suunta. Ehkä tiesitki tän jo mut aattelin nyt vaa kertoo XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho :o en tiennyt eikä olla hankittukaan vielä. Joulukuussa aiotaan hankkia lennot ja hotelli!

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)