21. lokakuuta 2013

# Union Jack Boots






NEW! Union Jack Boots from Skopunkten

MÄ LÖYSIN♥ Kuten edellisessä postauksessa mainitsin lähdettiin myrtsiin etsimään NAOMILLE talvikenkiä. Taisin kyllä edellisessä postauksessa mainita myös että kirjoitan näistä "huomenna" ja on mennyt mitä,... kaks päivää. En lupaile enää mitään :'D 

Anyway, mulla on aina ja ikuisesti sama ongelma joka talvi. Osta talvikengät, osta talvitakki. "Oikeita" talvikenkiä mulla ei oo ollut pitkiin aikoihin, sillä no... en vain hyväksy mitään. Eiväthän nuokaan tietenkään ole oikeat talvikengät, mä vain teen niistä sellaiset villasukilla.... :-D Viime talven kuljin Hennesin kiiltonahkamaihareissa ja ne ovat jo nyt suht huonossa kunnossa. Sen verran hyvässä vielä että nekin menee tänä talvena. Nyt mulla on siis kahdet sopivat talvikengät wuhuu! Takkikin odottelee jo ostamista Seppälän varauskaapissa. Oon aika hyvä tässä jo!

Skopunktenin brittimaiharit. Tarvitseeko muuta edes sanoa? Ihan sairaan ihanat. Koklasin ensiksi ihan pelkkää mustaa mallia ja... noh, ne ei kuitenkaan olleet niin kivat. Päätin etten osta yhtäkään paria vaikka vähän haaveilin jo näistä yksilöistä. Naomi kuitenkin löysi itselleen sopivat kengät ja kahden parin ostaessa sai kummastakin parista vielä 15%alennusta joten.... päätin kokeilla ja rakastuin♥ Tosi hyvän tuntuiset jalassa, tykyt, vähän vartta ja ihana ihana Britannian lippu. JA tietenkin, mun värit - kaikki kolme suosikkia samoissa kengissä♥ PURRRRRR!!!!!! Kenkärakkautta. Onneksi oli vielä mun kokoa jäljellä. Skopunktenin pitäis kyllä avata pari liikettä Helsingin puolellekkin kiitos♥ 

My new "winter"boots from Skopunkten. Oh gosh I love these so much. Perfect colors and of course... Union Jack♥ Finally I found THE Winter Boots♥ 

2 kommenttia:

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)