26. lokakuuta 2013

# Naomi & Minä - Julkinen kaapista ulos tulo


Oon miettinyt tämän kirjoittamista pitkään. Naomi & Minä postausta on toivottu nyt muutamaan otteeseen jo ja nyt ryhdistäydyin ja naputtelin menemään. Pitkään blogiani lukeneena te jo ”tunnettekin” Naomin suht hyvin. Ainakin ulkonäöllisesti jos ei muuten.  Osalle teistä ei varmastikkaan tämä tieto tule järkytyksenä. Osa on varmasti tiennyt asian koko ajan. Osa arvaillut ja osalle se tulee nyt täytenä yllätyksenä.

Pride 2012


Ollaan tunnettu Naomin kanssa about 6 vuotta? ( en oo selkeesti hyvä aikojen ja päivämäärien kanssa) Ollaan siitä kuudesta vuodesta seurusteltu tän vuoden jouluun mennessä 3 vuotta. Tavattiin ihan ensimmäisen kerran vuonna...olisiko ollut 2007... kliseisesti Tokio Hotel miitissä Tampereella. Suunnilleen siitä saakka ollaan oltu kavereita ja nyt paljon enemmän. 


Meidän seurustelu on ollut läsnä blogissani aina, sillä no, mehän ollaan asuttu yhdessä jo pidemmän aikaa. En ole kuitenkaan halunnut asiaa koko maailmalle julkiseksi.  Ihmisiä valitettavasti tuomitaan seksuaalisen suuntautumisen vuoksi VIELÄKIN hyvin paljon, onneksi ei enää niin paljoa kuin ennen. Ei läheskään niin paljoa luojan kiitos. Olen seurustellut naisen kanssa jo 3 vuotta. Enkä ole ihmisenä mitenkään sen kummempi kuin kukaan muukaan. Blogini pysyy tismalleen samanlaisena ennen ja jälkeen tämän postauksen. Minä tulen pysymään tismalleen samanlaisena. Blogissa on välillä tullut järkytyksen täyttämiä kommentteja ”OOTTEKO TE YHESSÄ? EN LUE SUN BLOGIA ENÄÄ HYI LESBO” ( okei yks kommentti haha :'D)   Päätin heti, etten huutele seurusteluistani blogissa, koska no, se ei kuulu muille. En  koskaan halua mitään seurustelusuhteita tai kaverisuhteitani koko kansan nähtäviksi. Voin itse olla julkinen, mutta en halua että kaverini saatika seurustelukumppanini joutuu siitä kärsimään.

Pride 2012

En ole koskaan tullut kaapista ulos. Miksi olisin? En ole koskaan kokenut sitä tarpeelliseksi. En pidä itseäni Lesbona, Bi:nä tai heterona. Olen vaan minä. Nuorempana pidin itseäni Bi:nä, vähän myöhemmin Lesbona mutta oon nyt tajunnut ettei mun tarvitse luokitella itseäni miksikään. Mä oon vaan.. no, minä? Koko muu maailma saa luokitella mut ihan miksikä haluaa, mutta mun ei tarvitse. Minä itse tiedän parhaiten millainen olen, millaiseksi tulen ja millaisena tulen pysymään. Se on ihan yks hailee mitä muut musta ajattelee. Kaikessa.


Kuten aiemmin mainitsin, en varmastikkaan tule sen erityisemmin mainitsemaan asiasta tämän postauksen jälkeen. Mun blogi on kuitenkin enimmäkseen muotipainotteinen ei seurustelupainotteinen. Jos teillä tulee asiasta jotain kysyttävää mieleen kysykää kommenttiboksissa. Mä kuitenkin vastaan mitä haluan ja jätän vastaamatta typeryyksiin - joten ihan omaa järkeä käyttäen saa kysyä : )

Jokatapauksessa....Nyt, tämä asia on julkinen. Ihan totaalisen julkinen. Olen "tullut ulos kaapista". Vihdoinkin :-D 

48 kommenttia:

  1. Ää ♥ Omien enemmän tai vähemmän heikkojen kohtien jakaminen on aina vähän kuumottavaa, varsinkin jos se liittyy läheisiin, jolloin pelkää ehkä jopa enemmän et se toinen osapuoli joutuu kärsimään! :( Tykkään kyllä kirjoittaa kans mm. poikaystävästä ja pikkusisaruksista, joka on aina yhtä pelottavaa ja kuvien laitto poikaystävän kohdalla vaan silloin jos se tuntuu tekstin kannalta olennaiselta ja oon saanut luvan - 4 vuotiaista kaksosista en uskalla laittaa kuvia mistä ne tunnistais vaikka miten ois ihanaa jakaa maailmalle niiden suloisuus ja ihanuus.. :-D

    Epäselvän ja aiheesta karanneen kommentin tiivistys: oon onnellinen sun puolesta ja feel you siinä määrin kuin suinkin voin. :>

    VastaaPoista
  2. varmasti ensimmäinen kerta kun tekee mieli vain tulla hehkuttamaan kuinka ihana joku voi olla. kummasti kirjoitus laittoi hymyilyttämään, sillä täälläkin kävellää sateenkaarella. eihän sillä ole väliä oikeasti oletko nyt sitten lesbo vai bi, voit vain olla rakastunut :-) edelleen olet lempi bloggaaja. ihania naisia olette <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ihanasta kommentista ♥♥♥

      Poista
  3. jes vihdoinkin:)! Itse ainakin olen kysynyt kerran tästä, mutta en tiennyt kuinka iso juttu tämä on sulle mutta kaikki mahdolliset propsit ja papukaijan merkit sulle että uskalsit! :)

    Hienoa hienoa ihanaa kun uskallat olla juuri SINÄ ja kyllä, toivottavasti blogisi pysyy samanlaisena kuin ennenkin ja tämä tuntui jollain tavalla kivalta välipiristykseltä :)

    <3<3<3 en keksi sanottavaa kun hymyilyttää niin teidän ja sun puolesta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ihanasta kommentista sullekkin pus pus ♥♥

      Poista
  4. vihdoinki mussut! ♥ (Y)
    p.s. odotan innolla "ei niin viisaitten" anojen kommentteja ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^^ ei sellasia tänne tuu.

      Poista
    2. p.p.s naon paidas reikä pride kuvas :333333333

      Poista
  5. siis mitä :DDd oon seurannut sun blogia useemman vuoden enkä oo koskaan tajunnut tätä XD haha, oon vissiinkin vähän tyhmä :-----------D mutta anyway, samassa veneessä ollaan ja _erittäin_ myöhäiset onnittelut teille :3 hihii.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. varmaan sen takia, etten oo erityisemmin mainostanut :-D Kiitos ♥

      Poista
  6. oh, mie en ollu tajunnu ettei tää tieto oo ollu julkista tähän mennessä:D kai päättelin kämppäpostauksesta että ootte pari joten ihmettelin hetken et miten niin kaapista ulos kunnes luin koko tekstin:D

    VastaaPoista
  7. Ei tullut kyllä yllätyksenä kuten sanoitkin :) ! Jotenkin silti suloista lukea tästä ihan sun kirjottamana :D Tosi hienoo kuulla ettet luokittele itseäsi mitenkään. Mä en oikeen oo vieläkään varma omasta seksuaalisesta suuntautumisestani mutta luokittelu lesboihin ja bi-seksuaaleihin on aika turhaa. Kunhan ite tietää mistä tykkää ja kenen kanssa haluaa olla. :) Kiva juttu myös se, ettei oo tarvinnut tulla mitenkään erityisesti ulos kaapista, se on jotenkin tosi kliseistä ja tuttua lähinnä elokuvista. Ja miksi pitäis selitellä kaikille että "mä nyt tykkään samasta sukupuolesta toivottavasti hyväksytte sen". Sillon siitä asiasta tekee itekin isomman. Tajuut varmaan mitä ajan takaa kun en nyt paremmin osaa selittää. 8D

    Ihanaa et teillä on menny Naomin kans niin hyvin! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, puhut just siitä mitä ajoin takaa :-D kiitos ♥

      Poista
  8. hyvä postaus! :) kaikkea hyvää teille molemmille :)

    VastaaPoista
  9. Mun mielestä kans tollanen luokittelu on tyhmää, kaks ihmistä rakastaa toisiaan that's it. Kuin helppoo ois jos kaikki ajattelis näin? Säästyis monet identiteettikriisit ja elämä ois helpompaa. Miksi siis lokeroida?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin, harmi ettei asiat oo niin yksinkertasia : (

      Poista
  10. Tosi asiallinen kirjoitus! Oon ihan samaa mieltä ettei itseään tarvitse mitenkään luokitella, ihmisiähän tässä kaikki ollaan ja that's it. Onnittelut vielä rohkeudestasi kun uskalsit tämän postauksen blogissasi julkaista. :)

    VastaaPoista
  11. Oot ihana ja te ootte niin söpö pari että huh!<3

    VastaaPoista
  12. Ihana postaus! Oon lukenu sun blogia about vuoden ja oon miettiny tuota juttua mutta ainakin sain nyt siihen vastauksen : D Ootte sulonen pari c:

    VastaaPoista
  13. Näin teidät jossain uutispätkässä tuolta Pridestä, tai ainakin Naomin, meni todella pitkään tajuta kuka tämä ko. Naomi on... Tutun näköinen tyttö, mutta silti niiiiiiiiiiin erilainen, kuin ala-asteella. Muistan hänet sellaisena 7v. pikkuisena kikkarapäänä :) Olipa vähän offtopic, eikä liittynyt mihinkään, mutta pitipä vain mainita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. naomia jäi hirveesti vaivaamaan kuka oot : D vinkkejä?

      Poista
    2. Mä luulen, ettei Naomi välttämättä mua muista mua, olin pari vuotta ylemmällä luokalla ja ei kauaa oltu samassa koulussa. Naomi taas on yhden mun kaverin vähän läheisempiä tuttuja, jo edesmenneen "mamman" kautta :) Jos siis en ihan täysin sekoita johonkin toiseen ihniseen! :D

      Poista
  14. Hihi, mä oon kokoajan luullut että sä oot tullut kaapista ulos jo joskus, kun oon aina 'tiennyt' että sä seurustelet Naomin kanssa! :)

    Te ootte ihania! ♡

    VastaaPoista
  15. siis what tapasitteko tosiaa ekan kerran sillon ku oli The Tokio Hotel Miitti :D missä määki olin. en yhtää muistanu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, ihan ekassa TH bilemiitissä nähtiin ihan ekaa kertaa :D

      Poista
  16. Tokio hotel bilemiitti ♥ Voi niitä aikoja. En tiennyt tästä asiasta, onnea teille ja ihania ootte ♥

    VastaaPoista
  17. En täysin ymmärrä miksei saisi luokitella? mitä väärää siinä on. Itse oon ainaki ihan suoraa valmis luokittelemaan itseni lesboksi ja ylpeä siitä. En ymmärrä mikset ole ennemmin voinut tuoda asiaa julki, tai jos pidät sitä blogiisi kuulumattomana asiana tai muuten vaan niin normaalina, niin miksi tällainen "kaapista ulostulo"?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tein tämän, koska tätä postausta on toivottu. Ja myös sen takia, ettei tuu kenellekkään enää mitään epäselvyyksiä. Saat ihan rauhassa luokitella itsesi täysin lesboksi ( niinkuin kaikki muutkin saa luokitella vaikka koko maapallon) ja se on mulle ihan fine. Kuten sanoin, mutkin saa luokitella lesboksi jos joku niin haluaa. Mä kuitenkin itelleni oon vaan minä - oon ihan ylpee siitä.

      Poista
  18. Kun luin ton otsikon niii olin vaa et '' mistä asiasta ne nyt oikeen kaapista ulos tulee '' :D En osannu todellakaan kuvitella teitä yhdessä koska luulin että te ootte parhaita kavereita :D:D:D muttta juu onnea nyt kuitenki vaikka oottekin ollu jo 3 vuotta yhdessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tietenkin voi olla myös paras kaveri vaikka seurustellaankin :-D Kiitos ♥

      Poista
  19. No siis, minäkin aikoinaan pyörin TH-jutuissa mukana, lähinnä irc gallerian ryhmässä, ja oon teidät molemmat tienny jo kaaaauan! Tiesin, että tykkäät naisista(kin) ja että te ootte hyviä ystäviä, mutta en todellakaan osannut edes arvata, että seurustelette! Ihan huippu juttu, positiivinen ylläri :)

    Ja mun mielestä on jo vähän tylsää yleensäkään huudella, että onko lesbo vai hetero, seksuaalinen suuntautuminen on mun mielestä vain pieni osa ihmistä eikä siitä tarvitse tehdä suurta numeroa. Tärkeämpää rakkauden kohteessa on se, millainen tyyppi on kyseessä, eikä kumpaa sukupuolta se edustaa :)

    VastaaPoista
  20. Voi että ootte söpöjä. <3 En edes muista kuinka kauan oon lukenu sun blogia ja aina on ollu semmonen pienen pieni ääni takaraivossa joka kuiskaa että noi on pari... Ihanaa, et uskallatte julkisesti olla yhessä! Itellä kun ei riitä uskallus.. :/
    ++ Tää blogi on oikeesti mahtava ja yks niistä jotka mut inspas alottaa blogin joskus mooonta vuotta sitten. You rock dude ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä sullakin riittää vielä uskallus :) ♥ Trust me♥ ja kiitos ihanasta kommentista♥♥♥

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)