12. lokakuuta 2013

# I♥ME Messuminä







Necklace - eBay
Studded Biker Jacket - H&M + DIY ( niitit.fi studs via blog)
DOLL Top - Sammydress.com
Pants - Seppälä
Studded Bag - Seppälä
Jeffrey Campbell Heels - bubbleroom.fi







Voitin onnellisesti Vilman blogista kaksi lippua I Love Me messuille ja käytin ne tänään Naomin kanssa. En oo edellisinä vuosina, enkä itseasiassa oo ollut siellä sitten kouluaikojen ollenkaan ja NYT oli just vapaa viikonloppu duunista. Kerrankin ihan oikeaan aikaan! Vapaan viikonlopun kruunasi tietenkin se, että sen sijaan että olisin ostanut liput voitinkin ne! Jee♥

Jos olisin ollut mukana miljoonien kanssa olisi messuilta lähtenyt mukaan vaikka mitä, mutta oon aika hyvä hillitsemään itseni enkä loppujen lopuksi ostanut yhtään mitään :-D Osallistuin kuitenkin kaikkiin mahdollisiin arvontoihin keräsin kaikilta kojuilta karkit ja näytteet. Niinkuin messuilla kuuluukin tehdä haha :'D Eniten innoissani olin kuitenkin Muoti-osastosta....joka oli loppujen lopuksi suuren suuri pettymys. Jäi vähän paskanmaku suuhun siitä, että osasto oli niin onneton ja se yksi näytös, joka käytiin tsekkaamassa oli juuri sitä itseään - onnetonta suomalaista muotia. BUU. Onneks Kauneus & Terveys osasto oli todella kattava ja kaikki hius- sekä bodypaintingkilpailut oli mielenkiintoista katseltavaa. 

Haha osallistuin EMP.fin kojulla lahjakortin arvontaan ja samalla arvontakone arpoi satunnaisia voittoja ja voitto osui mun kohdalle. Arpalipukkeella sain pienen punaisen Converse-laukun :'D Laukku ei ole yhtään mun tyylinen, mutta luulen että Converse -fani pikkusiskoni varmasti kelpuuttaa sen. Haha, toivottavasti mulla on yhtä hyvä tuuri muidenkin arvontojen kanssa!!!!!!!! 

MUTTA! Ylläolevissa kuvissa näkyy messuminä. DOLL Toppi ( entinen T-paita) on sammydressiltä. Mulla tais siitä ollakkin jonkinlainen sneakpeak kuva aikaisemmin. Toppi oli siis One Size (......) T-paita mutta T-paidan hihat oli.... no järkyttävät,,,, joten leikkasin ne irti. Heti kun kämppä on valmis ja saan taas ompelukoneeni kehiin muokkaan hihansuita ja kaula-aukkoa mieluisemmiksi♥ Muuten Toppi on kyllä just ku mulle tehty♥ 

Millaiset messut teillä oli? Oliks kukaan edes siellä? :D 



6 kommenttia:

  1. mä olin siellä eilen ja oikeastaan hamstrasin halpoja kynsilakkoja ja ilmaisia näytteitä ja tuotteita :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin kanssa vähän kynsilakkojen perään mutta missään ei käynyt kortti :--D enkä todellakaan halunnu mennä jonottamaan niihin automaattijonoihin. NOH NIIDEN MENETYS. joo ilmais näytteitä ja tuotteita mäkin metsästin :-D haha!!!!

      Poista
  2. Minä olin messuilla se, joka kyttäs sua varmaan minuutin suu auki, muttei kuitenkaan uskaltanut tulla jutteleen. :DD

    Mutta joo, mun mielestä oli tosi kivat messut ja paljon nähtävää. Mukaan lähti muun muassa Selätin, uus nenäkoru ja hiustenhoitoaine. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olisit vaan tullu! :DDD Mulle saa (ja pitääkin) aina tulla juttelemaan!

      Poista
  3. oot niin söpö että naama menee näin :3

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)