1. lokakuuta 2013

# HANDS OFF - Clutch


Hands Off Clutch from Monki 

Nyt kun oon näköjään päästänyt pikkulaukut maailmaani, kävin hakemassa tänään pikashoppaillen tämän pitkään haikailemani Clutchin Monkista. Se on huutanut mun nimeä jo niin pitkään että kuuroudun kohta. Tänään oli päätöksen päivä ja hain sen omakseni. Nyt mulla on tarpeeksi monta pikkulaukkua ( 3 ) ja luulen pärjääväni näiden kanssa vähän aikaa :-D Tämä clutch ei onneksi ole sieltä pienimmästä päästä ja luulen että mun Olympus Pen mahtuu matkaan myös mikä on tietenkin parempi kuin hyvä homma. En oo kyllä varmaan maksanut pikkulaukusta koskaan näin paljoa (25€) mutta on tämä nyt niin hieno. Oon kaiken lisäks harkinnut niin monta kertaa että ostanko vai en ja päätin, että kadun niin pahasti jos en osta ja niitä ei enää löydykkään. rrrrakastan Monkia. Sain ostaessani tämän 25% alennus kupongin ja maltan tuskin odottaa palkka päivää että pääsen ostamaan jotain tosi kivaa♥

Mietittiin juuri tänään Taikkiksen kanssa, että miksei Monkista tuu koskaan ostettua mitään vaikka joka toinen tuote on märkä kuolaamisen jäljiltä. MIKSI? Onhan ne nyt hintavempia kuin esim. Hennesin vaatteet mutta kestävempiä ja ihan hiton mageita! Päätinkin, että menen tästä lähtien aina ensimmäisenä Monkiin ja jos löydän jotain en jää pähkäilemään hintaa tai sitä, että "jostain löytyy jotain halvempaa" MONKI 4 EVER!

Mitäs diggaatte laukusta? Ihanat 90's vibat taas♥ Löytyykö teiltä samaa laukkua tai rakkautta Monkia kohtaan? 

My awesome new clutch from Monki! I bought this today♥ I've been watching this so many times but never bought it. Now I do it and I'm so happy! This is so 90's. Can't wait to use it! It cost 25 euros and I think I've never bought clutch or something smaller bag this "expensive" but this is worth it. I love Monki♥

3 kommenttia:

  1. Mäki tykkään monkista. Asun kylläki pohjanmaalla ja täällä ei monkia oo yllätys yllätys :D Oon kyllä katellu sitä nettikauppaa ja kaikkee kivaa löytyy mut onhan ne vaan kalliimpia... :S Enkä tiiä ovatko silti laadukkaampia, pitäis ehkä kokeilla jotain vaatetta :D Nyt mulla on toisessa välilehdessä Hennesin leopardikuosihousut jotka aion kotiuttaa kyllä heti kun tulee mun kokoja lisää. Oon niin kauan ettiny täydellisiä ja siellä ne mua oottaa, taydelliset leo-pillit♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uskoisin et on varmasti laadukkaampia kuin esim hennesin tuotteet :) Paras fiilis on kyl oikeesti se kun löytää jotain ihan sika kivaa! ♥

      Poista
    2. Oho, tarkotin siis että MONKIN verkkokaupasta löyty ne leohousut :D Menee jo iteki sekasi näissä ! Että tulee ainaki sen kautta monkiin tutustuttua. :--D Eikä ne ollu ees kovin kalliit. 25 euroa housuista pyörii aika samoissa hintaluokissa mitä henneskin...

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)