31. lokakuuta 2013

# Bad Ass -patalaput

 Nyt kun remontti on toivottavasti lopuillaan oon huomannut, että mulla on koko ajan hinku päästä hankkimaan kivoja sisustusjuttuja. Onhan tämä nyt kuitenkin MELKEIN kuin muuttaisi uudelleen... Ikeaan on kuitenkin matkaa ja palkkapäivään myös, joten onneksi on kuitenkin olemassa mun suosikki "pikku Ikea" Tiger.

 Sieltä nimittäin löytyi nämä aivan mahtavat patakintaat!!! Siis aivan törkeen hienot! 3€ kappale ja löytyy miestä sekä naista. SIIS!!! Nää on niin hienot et meítsikin taitaa viihtyä keittiössä tästä lähtien vähän enemmän :-D Nämä bad ass patalaput ovat ihan uutukaiset sillä nappasin ne juuri hienoilla uutuuksilla ( mm. paljon viiksijuttuja!!!) täytetyltä seinältä. Voi vitsi tälläisistä sisustusjutuista meitsi diggaa! Mitäs sanotte, sopisko teidän keittiöön? En malta oottaa että kämppä valmistuu... buhuu! 

ps. ainiin, hyvää Halloweeniä♥

I found these bad ass oven gloves from Tiger -shop. These are SO COOL! One glove cost only 3€. 
God I love Tiger! ps. happy Halloween♥

8 kommenttia:

  1. Mä tarviin niin tollaset. ♥♥

    VastaaPoista
  2. haha on kyl hauskat :D harmi että ostin just uudet vaaleenpunaset patakintaat mis on muffinseja ;(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no hei, patakintaita voi olla PALJON. voi vaihdella eri mielentilojen mukaan ; DDD

      Poista
  3. Hahaa mä katoin näitä viime viikonloppuna!!! Äiti ei tykännyt. Harmi että mulla on kintaita jo aika paljon... Mutta ehkäpä jos...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mitään ehkä. hakemaan niinku ois jo!!!! :D Sä oot kyl yks niistä joiden keittiöön nää sopis ihan täydellisesti!!!

      Poista
  4. vitsi kun pääsis joskus itekin käymään tigerissä, en oo ikinä käyny mut se näyttää niiin täydelliseltä kaupalta! :)


    snookiofsuomi.blogspot.fi

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)