28. syyskuuta 2013

# Synttärit Hard Rock Cafessa











Naomilla oli 20 -vuotis synttärit torstaina ja päätin viedä hänet syömään Hard Rock Cafeen. Ollaan kumpikin käyty Hard Rockissa aikaisemmin vain baarin puolella ja ruoka siellä olikin ihan uus juttu. Hard Rock Cafe on kyl ihana paikka! Ennen kuin meistä kumpikaan oli edes koskenut ruokaansa onnistuin heti sotkemaan mun valkoisen paidan BBQ kastikkeella... AINA MINÄ :-D Ruoka siellä on aika hintavaa, mutta kuitenkin hintansa veroista herkkua. Pakko kyllä joskus käydä maistamassa lounaslistan Fajita Pasta ja vuohenjuusto sandwich. Mutta voiton vei VARSINKIN jälkkärit, voi luoja♥ Syötiin puoliksi Omenapaistos kinuskikastikkeella ja vanilijajäätelöpallolla ja mä vannon et se oli paras 12 euroa jonka oon ikinä laittanut jälkkäriin. Kuola alkaa tipahdella ihan just kun vaan ajattelenkin.... Naomi sai multa Angry Birds -lahjapaperiin käärityn paketin josta paljastui tuo räikeän pinkki Guessin lompakko. Lahja oli onneksi miellyttävä! Naomin olikin jo aika saada uusi lompakko. Vanha Guess jonka ostin Naomille synttärilahjaksi kolmisen vuotta sitten alkoi näyttää jo aika kauhealta. Ehkäpä tämä kestää nyt seuraavat kolme vuotta haha♥ 

Mun hiukset oli SUUREN SUURET. Jaksoin kerrankin tupeerata oikein perusteellisesti, mutta kun tätä karvaa on niin paljon ei tupeeraus kuitenkaan pysynyt kovin kauaa suurena. Mälsää. 
Hiuksista puheen ollen nyt on aika istua naomin kotikampaamoon ja laittaa juurikasvu piiloon! 

Naomi had a B-Day 26th of this month and I decided to take her to Hard Rock Cafe. We've been there few times but only at the bar so eating in there was new thing. Food was a little bit expensive but it was really good so.. I think that's okay. Specially the dessert was absolutely amazing. We ate a applepie thing with caramel and vanilla ice cream and IT WAS SO GOOD. I'm drooling atm.... Best spent 12 € ever. I also gave a present. Naomi loved it. I'm not Guess girl but Naomi loves it. She also love pink... so that wallet was great gift to her :-D Her old Guess wallet ( which one I bought too three years ago) looks so terrible atm so she def needed a new one! I'm so happy she liked it♥ 

My hair looks SO HUGE! ♥ Now I need to sit down and Naomi's gonna dye my roots off! YAY ♥ 

18 kommenttia:

  1. Vuohenjuusto sandwich on taivaallista!!!!! ♥___♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se kuullostaakin just siltä - taivaalliselta :D NOMS

      Poista
  2. Ajajajaja leijonanharja <3

    VastaaPoista
  3. mulle tuli jotenki tosta kortista mieleen vaan se jeesus ja josefiina joulukortti jonka sain joskus kersana sulta :D pitääki kaivella se esiin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ....mulla ei oo nyt kyl mitään muistikuvia XDDDDDD

      Poista
    2. !!!!! EN !!!!! En vaan muista joten eti se :-D

      Poista
  4. Ihana iso tukka♥ Juuri tuon takia haikailen joskus mustista hiuksista. Nyt mulla on todella vaalea tukka, näyttää tupeerattuna kivalta mutta pitkä musta tukka onkin tupeerattuna ihan omaa luokkaansa. :D Mulla on kuitenkin omasta mielestä vielä liian lyhyt tukka mustille! Koska mustaväri on mun mielestä upeimmillaan juuri pitkänä ja paksuna. :) Tykkään vaan niin paljon tästä mun blondista jota saa helposti shokkiväreillä piristettyä! On se vaaleanpunainen tupeerattu tukka myös niin söpö. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurikin noista syistä en vaihda mustasta luultavasti enää koskaan pois :-) musta on just se mun juttu <3

      Poista
  5. Apua, näytät ihan Vampyyripäiväkirjojen Elenalta/Katherinelta tossa tokassa! Kasvoilta siis. : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii et ole ensimmäinen joka sanoo :--) kiitos ! Paras kohteliaisuus ikinä sillä "elena" nina dobrev on yksi kauneimpia hui<3

      Poista
  6. oottelen vieläkin sitä minä ja naomi -postausta ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulossa on ;) kaivoin just muistitikunkin esille että saan kuvamatskua!

      Poista
  7. Oot söpö isolla tukalla, se käy sulle hirrrmuisen hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos söpöläinen♥ Pysyiskin vaan isona kun sen niin laittaa BUHU >: C

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)