5. syyskuuta 2013

# Lame





 NEW! T-Shirt - H&M
NEW! Pants - Seppälä
Flats - Seppälä




 Oh please, pelastakaa joku mut ja mun takkutukka. Noi latvat on oikeesti......... no te näette kyllä :-D Nää hiukset on kyl ikuinen ongelma mulle. Oon nyt vaan yrittänyt elää asian kanssa.  Kuitenkin sen verran "köyhä"  muka oon ettei massit riitä kuukausittaisiin kampaamokäynteihin... en kyl oikeastaan muista edes koska olisin viimeks käyny kampaajalla haha :'D Onneks Naomi saa maanantaina leikkuusaksensa. Pakotan sen leikkaamaan noita latvoja edes vähän paremman näköisiksi....... Paitsi et hitto mä en oo täällä koko ens viikkoon koska LOMA! Ihanaa, vielä viikko poissa putkirempasta ja sitten taas karu paluu putkiremontti arkeen... Ehkä leikkautan latvani Jalasjärvellä. 

Anyway, eilisen asu. Uusi kiva T-paita Hennesistä. Yritin mulkoilla olisiko samaa paitaa löytynyt mun suosikkiväreissä mustassa ja valkoisessa mutta ei pistänyt silmään... Punainen on kuitenkin yks mun suosikeista niin valko/punainen käy myös paremmin kuin hyvin. Paita on aika iso vaikka otin pienimmän koon mutta jee whatever. Ei oikein ollut muutakaan mahdollisuutta.

Nuo housut on mun ultimate lempparit. Sain housut duunivaatteeksi kuukausi sitten ja olemme olleet erottamattomat. Ne nyt ei ihan pääse oikeuksiinsa näissä kuvissa. Joka tapauksessa niin mukavat jalassa JA KERRANKIN lahkeet on oikean pituiset!!!! Ihan yli ihanat housut. Pitää varmaan metsästää toisetkin koska en tiedä miten selviän sitten kun nämä hajoavat... Aika lame asu. Olisin niin halunnut laittaa paidan kanssa jonkun kunnon bling bling ketjun mutta mun kaikki korut on kämpällä. Kiva kuitenkin edes kerran vuodessa "sulautua massaan" :-D 

New Tee from H&M. I bought the smallest size and It's still HUGE. but, whatever! Still loving it♥ I would love to have same shirt in black/white too but I couldn't find. Yup, I look yesterday ( this is yesterdays outfit) a bit lame than usually. Sometimes is so nice just "go with the flow" haha :-D Those pants are so comfy and my new favourites! I got them from work and we're in love obviously. I think I need to bought another pair of these cause I don't wanna even imagine my life when those pants broke...

Well my hair looks terrible. I need to cut 'em asap. Maybe next week 'cause I have my last "summer"vacation week and I'm coing to my hometown♥ Oh gosh I needed this vacation so badly! 

11 kommenttia:

  1. Aivan ihana asu! Ja nuo kengät on vaan niin ihanat!<3 oon kans niitä himoiunnut ;)

    VastaaPoista
  2. Voi kun oot söpö, erityisesti noissa hymykuvissa :3

    VastaaPoista
  3. Oot ihan älyttömän kaunis kun hymyilet, ooks koskaa miettiny mallin hommii ?(: tolla hymyl ja vartalol saisit töit !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joskus teininä. ei enää :-D Mut on tarkoitettu johonkin muuhun kuin mallin hommiin! Kiitos ♥

      Poista
  4. omg you look like a doll!
    would you mind to follow each other? :)

    www.lepetitejournal.blogspot.com
    https://www.facebook.com/LePetiteJournal
    http://instagram.com/andianti_

    VastaaPoista
  5. Ei mihinkään Jalasjärvelle kampaajalle, vaan melkein naapurikaupunkiin Kankaanpäähän uskollisen lukijasi penkkiin... ;)

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)