14. syyskuuta 2013

# Give me THE THING that I Love



New ring from H&M♥
 My fluffyduffybabyboyladada♥
 Perfect way to start an vacation days♥


Loma alkaa olla pian lopuillaan. Oon taas löhöillyt koko viikon meikittömänä ja kuvasaldokin on jäänyt vähäiseksi. Huomenna näen rakkaat Weedini ja Nikani♥ Vielä pari päivää jäljellä! Maanantaina kirppiskierros seinäjoella ja keskiviikko aamuna takas kohti stadia. Hirveintä on taas jättää Angus rakkaani tänne vielä yli kuukaudeksi buhuu♥ 

Ollaan Pikkusiskoni (instagramissa @piiskula) kanssa suunniteltu jälleen kerran keväistä Lontoon-matkaa ja en yhtään malttais odottaa. Joulukuussa aiotaan hankkia lennot+hotelli. Oon niin innoissani jo nyt! Ja varsinkin siitä, että mulla on jo hurjasti säästöjä kasassa! En oo koskaan ennen säästänyt rahaa ja oon niin ylpeä itestäni että oon pystynyt siihen. Lontoon-reissu on kyllä hyvä motivoija! 

Kävin myös mummoa moikkaamassa alkuviikosta♥ Oi ihana syksy. Saisi vain tuo LÄMPÖ jo kadota ja alkaa viilenemään :) Vitsi mä diggaan syksystä! 

MITEN TEILLÄ MENEE? ♥ 

Long time no see. Well not THAT long but... anyway! I've been in my hometown almost a week now. My last summer vacation week is nearly gone but huh that week has been great. Tomorrow I'm gonna see my dearest Weedi and Nika♥ At next wednesday morning I need to go back to Helsinki and I'm sad cause I have to leave my cat Angus♥ I wish so much that the pipe repair is quickly over. Then I get my cat back♥♥♥ My littlesister ( instagram @Piiskula) and I were planning our next spring London trip. I'm sooo exited about it! 

10 kommenttia:

  1. Your ring is SO cool !!
    Xoxo from France

    VastaaPoista
  2. Nice blog. Amazing photos. Keep up a good work.

    Let's follow watch other. Visit my site :

    http://cantellyou.blogspot.com

    XoXo,
    With love Vilma

    VastaaPoista
  3. your cat is so cute!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)