21. elokuuta 2013

# Vauva Olympus E-PM1 ♥

Jee! Vihdoinkin rohkaistuin ja hankin Olympus Pen E-PM1 kameran! Nyt mulla on kätevä ja hyvä pikkukamera Nikon D-3100 kaveriksi. Tämä on tulossa mukaan jo tuleville keikoille ja tulevalle Lontoon retkelle ensi keväänä♥ Oon nyt vähän jo testaillut kameraa ja paljon opittavaa vielä löytyy, mutta oikein simppeliksi kaveriksi todettu jo nyt. Kamerassa on 14-42mm perusputki ja jos oikein kovasti innostun harkisten kivojen lisäputkien hankintaa.. joskus. Valikko on ihan yli helppo käyttää ja innostuin kovasti mageista taidesuotimista! Otettiin tänään parit asukuvat yhdellä taidesuotimista ja vannon kaikki kuvat tulee varmaan nyt aina sillä. Ne kuvat tulevat parin päivän päästä julki. Hihii! Kamera on niin pieni että pelkään että se menee rikki. Ihan kuin lelu♥ Löytyykö muilta samaa kameraa? Mulle saa kertoa hyviä kuvausvinkkejä oon niin käsi kameroiden kanssa muutenkin :D 

My new baby camera Olympus Pen E-PM1 ♥ We have a great future together! 

2 kommenttia:

  1. Mulla oli tuo, mutta palautin, koska ei sillä saanut hyviä keikkakuvia, möh :( Tai ehkä vika oli vain putkessa. Ihana se muuten oli, ja hieman vastahakoisesti pistin palautukseen, mutta onneksi löysin toisen keikkakameran tilalle (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tuolla putkella hyviä keikkakuvia kyllä tuu saamaan siitä oon varma :-D mulle nyt keikoilla ei se kuvien saanti oo niin tärkeetä. Kunhan jotain muistoja saa:) nyt mua raivostuttaa vaan se että kamera on nyt parin päivän jälkeen 100 euroa halvempi joten mietin kanssa jo raivopalauttamista,

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)