30. elokuuta 2013

# Now I've done something really crazy!





















 Eilen oli hyvät bileet upouudessa Forumin Seppälässä. Liiketila on aivan huikean upea ja fiilis mahtava, sillä porukkaa oli ilmaantunut paikalle niin, ettei välillä liikkumatilaa ollut. Oon ylpeä siitä, että olen duunissa Seppälässä JUURI NYT kun koko konsepti uudistuu perin pohjin. Vaatteet näyttävät upeammilta kuin koskaan ja Forumin liiketilan sekä uuden kampanjan mallikasvon Coco Rochan takia uskon todella, että Seppälä joskus vielä kansainvälistyy kunnolla. Forumin uusi liiketila on aivan järkyn hieno ja nyt toivon vaan et Kamppikin saisi uutta ilmettä :-D Suosittelen kyllä ehdottomasti käymään! Sunnuntaihin saakka Forumissa on kaikki normaalihintaiset tuotteet -30%. Aion itsekkin käväistä vielä viikonlopun aikana tsekkaamassa pari juttua jotka jäivät vielä mietityttämään. 

No anyway! Bileissä oli hyvää juomaa ja pikkupurtavaa, paljon ihmisiä, julkkiksia, bloggaajia ja musiikkia♥ Onneksi menin käymään! Oli ihan superkiva että tälläinen järjestettiin! Bileillassa esiintymässä oli pikkuinen  Ronya ja musaa soittivat DJ - Duo Wino 4ever. Ihastuin erityisesti sovareilta löytyviin Kartellin Ghost tuoleihin♥ Myös paperikassit lämmittävät sydäntä, sillä olenkin odottanut milloin saatais se pilkkupussi edes HETKEKSI POIS.  Mulla oli päällä sekametelisotku joka löytyi melkeinpä ainoina puhtaina vaatekappaleina tällä hetkellä mun matkalaukusta haha :-D 



Shirt - eBay
Necklace - eBay
Bracelet - eBay
Top - Gina Tricot
Shorts - Seppälä
Bag - Seppälä
Heels - Jeffrey Campbell ( bubbleroom.fi)



 Tapahtumassa oli tosiaan -30% ostoetu josta sai vielä -20% työntekijä alennuksen. Olisi ollut hullua jättää huikea alemahis käyttämättä ja ostinkin kaksi vaatetta joita olen miettinyt jo pitkään. Yllä pieni sneak peak niistä♥ Pois lähtiessä jokainen sai vielä mukaan Goodie Bagit ja voin esitellä sisällön, sekä ostokseni paremmin myöhemmin! 

Mutta kaikista tärkein, iloisin ja parhain asia koko illassa oli se, että tapasin VIHDOIN JA VIIMEIN henkilön, jonka olen halunnut tavata niin pitkään... 
 OI VOI!!!!! KRISTA!! ♥♥♥♥ Niin sympaattinen ja iloinen persoona. Oon vielä enemmän innoissani syyskuun Nosturin keikasta NYT kun olen tavannut Kristan face-to-face♥ 

Oli kerrassaan onnistunut ilta! Oliko muita mukana bilettämässä? Onko Forumin seppälä jo tsekattu ja tyhjätty? :) 

6 kommenttia:

  1. Voi toi uusi Seppälä on UPEA! Rakastuin ihan täysin ja PAKKO päästä käymään!! Mut nyyh voi Seppälä, oon vuosia yrittänyt hakea duuniin sinne mut en pääse :-D katkeroidun kohta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on, todella upee : ) olis kiva saada nyt kaikki suurimmat Seppälät edes ton konseptin mukaisiksi. Mä pääsin Seppälään olemalla ensin harkkarina :) Vaateliikkeisiin on melkein mahdoton päästä duuniin kun vapaat työpaikat menee samantien sisäisesti ja hakijoita on niin sairaan paljon. Sillon kun päätin jättää jo saamani mäkkäri duunin ja valita työmarkkinatuella harjottelu Seppälässä päätin tehä duunini niin hyvin et mut palkattais ja niin kävi :D Paras valinta mitä oon elämässäni tehnyt!

      Poista
  2. sul on iha älyttömän kaunis hymy ! hymyile kuvis useemmi :3 (:

    VastaaPoista
  3. Oi, sulla on aivan ylisöpö hymy! <3

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)