25. elokuuta 2013

# Mickey Mouse Club








 Sunglasses - Seppälä
Necklace - eBay
Bracelet - sammydress.com
Shirt/Dress - H&M
NEW! Mickey Mouse Leggings - H&M
Heels - Jeffrey Campbell (bubbleroom.fi)









Pesin tänään pyykkiä ystävättäriemme pyykkituvassa ja neljä paitaani kutistui vaikka asteet ( ja kaikki muukin) olivat oikein. Kolme paidoista oli mun duunipaitoja. Niistä kahta en ollut pessyt vielä kertaakaan sillä ne olivat ihan uudet. Saumat menivät kieroon, paidat kutistuivat ja tekonahkaiset hihat menivät pilalle. Aion niin reklamoida ne huomenna ja saada uudet tilalle. Alan niin kyllästyä näihin vastoinkäymisiin. Mua koetellaan nyt selkeästi ihan todella. Ihan kuin tämä remonttipaskatilanne ei olis jo tarpeeksi hankalaa. MIKSI AINA MINÄ.................

Onneks mulla on sentään mieltä piristävät uudet legginsit♥ Mikki Hiiri Klubiin liittyminen oli välttämätöntä kun löysin nämä H&M rekistä. Legginsien yhdistäminen mun muuhun vaatekaappiin ( ja tällähetkellä vielä hyvin puutteelliseen kun yli puolet vaatteista hengailee jätesäkeissä.) on aika hankalaa, mutta aina sitä jotain keksii.
VMA tulee tänään ja MTV ei toimi. Nyt en jaksa tältä päivältä tätä maailmaa enää joten painun nukkumaan!
Ehkä pari mozzarellatikkua ensin....

My new Mickey Mouse Leggings from H&M! So awesome♥ 

12 kommenttia:

  1. Mikki Hiiri <3 Ihanat!
    Ja upeita asukuvia, pesutupa toimii hyvin taustalla :)

    VastaaPoista
  2. Huippuja kuvia! Varsinkin noissa kasvokuvissa näytät aivan upealta :)

    VastaaPoista
  3. Oi, sä oot taas niin ihana <3

    VastaaPoista
  4. Sun tukka on kasvanu rutkasti, tai sit oon seuraillu sua niin kauan et muistan sen lyhyenkin! Tupeeraatko ihan tasasesti ku se näyttää usein toispuoleiselta? Onkohan se ex-valkonen tukka jotenki kärsiny vai onks se just se pörrösempi puoli? En voinu olla miettimättä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen jälkeen kun värjäsin hiukset kokonaan mustiksi, se puoli joka oli vaalea oli sekä lyhyempi, että "laihempi" kuin musta. Siitähän on jo monta vuotta ja asia on vieläkin niin. Eli latteampi puoli on oikeasti latteampi :-D tupeeraan aina tasaisesti mutta toisella puolella vain on selkeesti vähemmän hiusta. Se näkyi paremmin varsinkin sillon kun mulla oli vielä jakaus sivussa. :)

      Poista
  5. Oot upee nainen ! Iteki liityn klubiin ku tilasin H&M sellasen Mikki Hiiri t-paidan ! :D Mäki olin tosi ärsyyntyny ku meillä ei näy MTV ja missasin tottakai VMA.. FML

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä missasin kans kun MTV ei toiminut : D Omassa telkkarissa toimii kuin unelma, mutta telkkaria kun ei ole tuon putkirempan takia nyt ollenkaan messissä niin... ei voi mitään : D Mikki klubi rulaa ♥

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)