16. elokuuta 2013

# Eye-Catcher








Perheeni on saanut lisäystä sillä Bubbleroomista tilaamani Lita Steel Capit saapuivat viimeinkin luokseni♥ Oon metsästänyt näitä alejen perässä jo pitkään ja bubbleroomissa osui vihdoinkin suht huokeaan  hintaan (126€ + 4 euron toimitus) vastaan. Normaalihintaisina huitelevat siinä 180 euron paikkeilla. Hassua että ovat nyt bubbleroomissa 144€ ... :-D ANYWAYS VIHDOINKIN tämä päiväunieni kenkäpari on minun!!!! Oon haaveillut näistä niin kauan kun ekan kerran näin Karmaloopissa kuvan. Nyt ne ovat minun ja varsinaiset katseenkääntäjät. Vitsi, oon ihan innoissani näistä. Nämä ovat niin törkeen hienot♥♥♥ 

Jeffrey perheeni on tällähetkellä tyytyväinen. Mutta nämä haluaisivat myös kovasti jo päästä joskus jalkaani♥ Mitäs tykkäätte? Minun sieluni lepää♥ 

My newest family member♥ Jeffrey Campbell's Lita Steel Cap from Bubbleroom. Gosh I love em! My dream finally come true and I found these in sale! 

14 kommenttia:

  1. Nämä Litat on ehkä mun lempparit. Miten voi kengät olla enää kauniimmat! ♥
    Sydän meinasi räjähtää kun odotin pakettia saapuvaksi ja kun sen vihdoin pääsi avaamaan oi oii!

    VastaaPoista
  2. Yhyy, mie haluun nuo bucklet siinä beigessä värissä, mutta mistään ei löydy. Kelpuuttaisin lohdutukseksi kyllä ne mustatkin, mutta kirottu, iso jalka :(

    Mutta Lita kuin Lita, ihania ne on kaikki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. melkein kaikki ainakin :-D Joitain kuoseja en voi sietää :-D mut anyways KYLLÄ!!!

      Poista
  3. mmmmmmmmmmmmmmm voisit etukäteen kertoa missäpäin aiot kuvailla ulkoilmassa uusia ihania kenkiä niin osaan olla oikeaan aikaan viereisessä puskassa vaanimassa niitä :|

    VastaaPoista
  4. http://viewitem.eim.ebay.fi/New-Black-Grey-Beanie-Hat-ICON-Gatsby-DOLL-FAN-DRAMA-Diamond-Youth-Supreme-Obey/290959195473/item

    iha sun näkönen toi DOLL-pipo! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana! Miks en oo tajunnu kattoo ees ebaystä :D Oon vaan itkenyt kun Nikki Lipstickin DOLL- pipo on pipoksi niin kallis....

      Poista
  5. akjflksafkjjf eikä!!! mun täytyy nyt kyl tulla ryöstää nuo sulta ;__; aioin muka ostaa noi itelle valmistujaislahjaks MUTTA kun pääsinkin nyt uuteen kouluun samantie niin kaikki rahat menee koulukirjoihin yms ........... perkele.
    oon kuolannu litoja jo monta vuotta ja sillon ku näin nuo nii ei herranjumala, mun sydän melkeen pysähty :------D niin ihanat :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, sitten kun viimein saat omasi, se todellakin on sen arvoista :)♥

      Poista
  6. On upeat ♥ Apua kun kenkäkuume kasvaa tällaisia katsellessa, mutta kun lupasin olla tuhlaamatta rahojani enää kalliisiin kenkiin.... :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kalliit kengät ( ainoastaan JC:t) on mun suurin pahe :-D

      Poista
  7. Those shoes are awesome. Can’t wait to read more from your blog <3
    xox, http://janicethitran.com
     (✿◠‿◠)<3

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)