11. elokuuta 2013

# Ding Dong!



Hei ihan tosi. herättiin tänään siihen et työmiehet avaa meidän kämpän oven. NYT ON SUNNUNTAI!!!!!! kysyttiin sitten duunareilta, että aikovatko useestikkin tehä töitä myös la ja su JA KYLLÄ. koko remontin ajan. saanko kuolla... mutta ANYWAYS Jippijee! Hankin eilen vihdoinkin liput Kristan Syyskuun Nosturin keikalle. Oon nyt jo ihan exited sillä Krista on tällähetkellä mun ihan ykkös suosikkeja. Oon ihan fiilareissa! KUKAAN ei suostunut tulemaan mun kanssa keikalle. Selkeesti mun kaveripiirissä ei arvosteta loistavaa musiikkia. Sain Naomin tulemaan mun kanssa sillä ehdolla, että ostan sillekkin lipun. Saa vaikka juoda sen aikaa kaliaa kun meikä bailaa ja on Fan_Girl_90♥ Kristan koko levy on ihan sairaan hyvä. Levyllä ei ole yhtäkään huonoa biisiä joten ei voi olla huono keikka tiedossa. Onko ketään muita tulossa? Tai löytyykö mun lukijoista Krista faneja ylipäätään?
Oon aika innoissani myös siitä, että Gagan Applause tulee ihan kohta uijui saan kylmiäväreitä pelkästä ajattelusta. 

Nyt kissakorneria koska on pakko: 


Yhyy. Mun on niin kova ikävä karvalastani. Angus on remontin ajan hoidossa Etelä-Pohjanmaalla. Onneks mulla on vielä yks kesälomaviikko. Pääsen pois remontin keskeltä ja näkemään karvapyllyäin♥ Anguksen lempilelu Käärmekin jäi tänne ja mun on ihan pakko lähettää se Jalasjärvelle postiteitse. Angus varmasti itkee kun Käärme ei ole mukana :'( Ankku on kuitenkin ehtinyt jo kuulemma syömään ison hyttysen ja keittiön pöydältä tonnikalaa.... ♥ 

 I bought yesterday tickets to Krista Siegfrids gig. I'm already exited even if the gig is in September. I love her! Her album is _perfect_. All songs are so good♥ I'm soooo exited. Naomi said that she could come with me if I bought the tickets. So I bought. My friends don't like Krista. That's a shame. They don't know nothing about good music let me say :--D Gladly Naomi come with me. I can be fangirl.. she can drink beer or whatever :---D I also am exited about Gaga's upcoming new album and first single Applause... oh gosh I get so bad goosebumps when I think of that♥

My kittycatty Angus is far away from me and I miss him SO BAD. He's with my parents 3 months now because of that stupid pipe repair. :'( I miss my hairball♥♥♥ His favourite toy Snake is not with him so I need to mail it to my parents. Angus is crying. I know. He misses Snake so badly.
I think he don't even remember who am I :---D 


2 kommenttia:

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)