3. heinäkuuta 2013

# PRIDE 2013











 Kolmas kesä Pride- kulkueessa ja juhlassa oli tänä vuonna. Tänä vuonna fiilis oli jotenkin lame verrattuna edellisiin vuosiin... en edes hirveesti tiedä miksi. Oon yhä sitä mieltä, että puistojuhla täytyisi siirtää takaisin Kaisaniemenpuistoon. Hesperianpuisto on laitettu just niin tarpeeksi sivuun, että lesbot, homot ja muut kannattajat on piilossa vähän kauempana keskustasta. tai sellanen fiilis mulle jää :-D BUU! Vihaan hesperianpuistoa. Pridepuistojuhla kuuluu Kaisaniemeen sairaan hyvillä artisteilla ja niin helvetin kovalla metelillä et ens vuoteen saakka Räsänen kokee kauhun hetkiä. Mun oli tarkotus laittaa se Räsäsen feikki twitterprofiilin letkautus tänne. Mut se ois ollu parempi aitona haha : D  Hauskaa meillä jokatapauksessa oli! Maikkarin uutiset haastatteli Mirkaa ja se näkyi pari kertaa uutisissa. Onneks mun ja Piian naamat oli JUST leikkautunu pois kuvasta :'D Oltiin tovi puistojuhlassa jonka jälkeen lähdettiin himaan pelaamaan... 
.... tätä. :-D Millaiset Pride-bileet teillä oli? ♥ Mä olisin halunnu Wanhalle kattoon Kristaa, mutta oon niin helkkarin köyhä et ei ollu varaa laittaa viimesiä pennejä lippuun buhuu! 

5 kommenttia:

  1. Ettekä ilmeisesti istuneet edes kovin kaukana meistä, piru! Ens vuonna nähdään??? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NO VIIMEISTÄÄN!!!!!!!! liian pitkä aika kyl haha :'D

      Poista
  2. kertokaa miulle tai kysytkö tuolta sinitukkaiselta (sinitukkaisten yhteiskuvissa vasemmalla) et miten tuon etupiiskan saa tuolleen noinki hyvin asettautumaan yms D: ? ihanat hiusket muutes kaikilla ja ihana tää siun blogis <3 !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulemma kampaajalla leikattu hyvään malliin ja lakkaa päälle.. ei sen kummempaa :--D Kiitos♥

      Poista
  3. sä oot ihan uskomattoman kaunis <3

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)