2. heinäkuuta 2013

# Get Lucky






 NEW! Leather Sleeve Biker Jacket - Seppälä
Necklace - second hand
NEW! Ying Yang Top - H&M
Trousers - Seppälä
NEW! London Tote Bag - Gift from my littlesister (Primark)
Heels - Jeffrey Campbell Lita's (nelly.com)





LOMA! Kaks viikkoa pohjanmaalla. Täällä ollaan! Tultiin eilen pikkusiskon ja Anguksen kanssa Helsingistä viiden tunnin bussimatka tänne ja voi.. tää tulee niin oikeeseen aikaan♥ Oon suunnitellut koko loman ajan ohjelmaksi ruuan, lenkkeilyn, lukemisen ja piirtämisen. Sounds good huh? Ruoka ja lenkkeily ovat ainakin alkaneet hyvin. 

Mulla on päällä uutukaisia. Oon tsekkaillut sillä silmällä tuota Seppälän tekonahkahihaista "farkku"takkia siitä saakka kun se alkukeväästä tuli myymälöihin. Muikean hinnan vuoksi (69,95€) en kuitenkaan missään vaiheessa ole raaskinut ostaa sitä. Nyt suurin osa keväällä tulleista takeista meni tasahintoihin ja tämän labelissä oli 30€ hintalappu. Siitä vielä henksut pois niin takille jäi hintaa 24€. KERRANKIN KANNATTI ODOTTAA♥ 

Toppi tuli viimeisen aleH&M paketin joukossa ja olin aikeissa lähettää sen takaisin sillä väri ei ollut yhtään sellainen kuin kuvittelin sen olevan. Ratkaisin ongelman kääntämällä  topin nurin päin ja leikkamalla kaikki laput siististi irti. Mulla on siis toppi väärinpäin haha!  6 euroa meni. Hirvee lovi lompakossa. 

Viimeisinpänä yksi Piian lontoon tuliaisista! Ihan sairaan kiva Lontoo -aiheinen kassi Primarkista. Kassi on just sopivan iso ja jämäkkä ja printissä upeat värit♥ Kyl Piia vaan tietää mistä meitsi tykkää :-D Sis toi tuliaisina myös pari muutakin kivaa juttua, joita voin esitellä lähemmin myöhemmin. 

 Piia ihanassa Pinokkio T-paidassaan♥
Tänään oli mun nimipäivä♥ ja sen kunniaksi ( + sen kunniaksi et Piia sai 12 tunnin varoitusajalla kutsun huomisaamuksi kesätöihin ) porkkanamuffineja. Oli liian hyviä.......... ♥ 

Huomiseen! Nyt jaksan taas tsempata :-D

5 kommenttia:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaa! mä on jo niiiiiin kauan kuolannut tuota takkia! D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kantsii nopeesti mennä hakeen omansa pois :D meiltä kampista meni kaikki ja tämä mun takki oli viimeinen!

      Poista
    2. Huomenna oon menossa kaupungille, pitää siis todellakin mennä kattoo että onko noita vielä!

      Poista
  2. awesome!!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)