5. heinäkuuta 2013

# Cactus in the Valley






 Necklace - Gina Tricot
Peplum Top - Seppälä
Trousers - Seppälä
Heels - Jeffrey Campbell



Kurkussa on kaktus. Oon maalannut kaks päivää putkeen ja tänään alotin Strepsils -kuurin. Vettä on satanut joka päivä... mutta eipä se haittaa. Voihan sen loman näinkin viettää! Oon Hayleyn jälkeen maalannut kaksi pienempää maalausta ja toiseen niistä oon tosi tyytyväinen. Jaan ne täällä lähipäivinä! Oon ihan fiiliksissä Feissarin Itse Ilkimys Tarroista ja hävettää jo kun jaan niitä kaikille ympäri facebookin chattia :'D Itse Ilkimys 2 olis tarkoituksena loman aikana mennä katsomaan. Ensi viikolla Seinäjoelle ja Kurikkaan! 

En oo muuten vieläkään saanut Rihannan konserttilippuja Sunsilkiltä. Laitoin just sellasenki ragemeilin sinne ja aion valittaa tästä todellakkin jonnekkin suuremmalle taholle. Ei täs oo menny ku 4 kuukautta odotellessa yksiä helvetin lippuja :--D Luvatkaa, älkää koskaan osallistuko nettikisoihin. Sellasiin vaan johon laitetaan nimi ja sähkäri, pliis?

Nyt täytyis Piian kanssa lähtee vielä hipsimään jonnekkin! Palataan! 

14 kommenttia:

  1. toi sun hymy on jotain niin söpöä! ♥

    ja huhhuh neljä kuukautta yksien lippujen takia? :-D hyvä että valitat! ei tommosessa oo mitään järkeä...

    VastaaPoista
  2. Ootpa taas nättinä :> Hei pakko kysäistä, onko siulla luonnostaan paksut ja tuuheat hiukset vai mitenkäs saat ne näyttämään niin tuuheilta kuvissa? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos♥ Onhan mulla luonnostaan suhteellisen paksut hiukset :) ei kuitenkaan mitkään über paksut! Saan näyttämään ne tuuheilta kuvissa pöyhimällä niitä ihan sairaasti :D Mun hiuksissa ei tällä hetkellä oo mitään muotoa/leikkausta joten ne ei pysy tuuheana vaikka miten kauan laittaisin kuin maksimissaan tunnin ja sen jälkeen hiukset on jälleen ihan lättänät :-D Täytyisi käydä kampaajan kautta!

      Poista
  3. Toi paita on ihana!
    Jaja noi sun hiukset..
    Miksei miullaki vois olla pitkät ja tuuheet kutrit :(

    ~Anni

    VastaaPoista
  4. Yhyy, miks oot noin kaunis? D: Oon ihan kade!

    VastaaPoista
  5. aa noi kengät <3 mäkin haluan!!

    VastaaPoista
  6. oi sä oot niin kaunis <3 mä en kestä <3 <3 rupeen nyt seuraamaan sun blogia, ku on niin kivoja ideoita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos<3 tervetuloa mukaan! :--)

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)