21. kesäkuuta 2013

# Wasted Youth♥


 Oon parisen vuotta etsinyt tiettyä reppua. Mulla oli ala-asteella ja luultavasti jo ennen sitäkin vaalea, ruusukuviollinen reppu. Etsin mummolan vintit ja kodin verkkokellarit löytämättä sitä. Noin vuosi sitten löysin vastaavan repun Jalasjärven jo edes menneeltä kirppikseltä ja se on mulla käytössä yhä. Se ei kuitenkaan ollut SE reppu. 

Noh, Naomi oli eilen hoitamassa Hakaniemessä opiskeluun liittyviä asioita ja ehdin siinä välissä piipahtaa pitkästä aikaa lemppari Fidassani. Astuin sisään ja siinä se oli. Roikkui ensimmäisenä laukkutelineessä. Juuri se reppu, jonka perässä olen kolunnut vintit ja kellarit. Tismalleen samanlainen reppu kuin mulla oli. Ihan virheettömässä kunnossa. Olin niin riemuna, että juttelin aiheesta kassalla myyjän kanssa tovin. Reppu maksoi 4,80€ ja oon niin ilonen!!!! Vihdoinkin olemme taas yhdessä, minä ja reppuni♥ Harmi, että repun hihnat ovat tosi löysät, eikä siellä voi kuljettaa mitään painavaa. Yritänkin keksiä jotain, jolla saisin hihnat pysymään liitoksissaan paremmin. Tulette näkemään tätä reppua varmasti kyllästymiseen saakka.

Nyt kun vielä löytäis samanlaisen lapsuuden aikaisen barbie-repun niin tulevaisuuteni on sinetöity.
  ( Jep, luitte ihan oikein. Barbie-reppu. )

Löytyykö teiltä jotain sellaista, jonka löytämisestä on aiheutunut suurempaakin suurta riemua ja onnea? Mulla on sellainen euforia just nyt♥

I use to have a cute rose packback, when I was a little girl. I've tried to find it in my parents house and also from my grandma's house. But I never found it. Yesterday I visit in my favourite second hand shop in Hakaniemi, Helsinki and there it was. Just the same packback I use to have. I was so happy! Finally I found it! ♥ It's cost only 4,80€ and it is like a new. Do you ever have anything what makes you so happy when you found it ? 

10 kommenttia:

  1. Awww, miten suloinen reppu! Mulla on viime aikoina ollut joku reppu-villitys. Luulin että se aika olis jäänny jonnekin ala-asteelle. Paluuta näyttää tekevän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Reput on parhaimpia! Mulla on reppuja enemmän ku ihan tavis laukkuja : )

      Poista
  2. Eikä!!! Kuin siistiä!! :)

    VastaaPoista
  3. mikä mäihä että löysit just samanlaisen! en tiedä miks ihmeessä oon pilannu omat kerhoreppuni rustaamalla nimikirjaimeni permanenttitussilla mahdollisimman näkyvään paikkaan, ehkä pelkäsin että joku vie mun hienot prinsessareput. mun lemppari oli pinkki pocahontas :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla oli pinkki barbie♥ se oli ihanin ja haluan sen myös takas :'D

      Poista
  4. Onpas sattuma! Ite nimittäin omistin pienenä tollasen ihan samanlaisen repun, sitten se hävis ja löysin pari vuotta sitten Varkauden Fidasta ihan samanlaisen!! :--) Pitäiskin taas ottaa se käyttöön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fidat selkeesti tietää mitä ihmiset tarvitsee :D

      Poista
  5. Oon itekin ettiny JUST tuota reppua kivien ja kantojen alta koirien ja kissoja kanssa! Mikä tuuri...

    Ps. Tosi kiva blogi, äsken löysin :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kerrankin hyvä tuuri!
      Kiitos! tervetuloa seuraamaan :) ♥

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)