10. kesäkuuta 2013

# I'm going out with my girls, girls tonight




Sunglasses - Glitter
Top - H&M 
Shorts - Seppälä
packback - second hand
Heels - Jeffrey Campbell (members.com)

ÄL OO ÄM AA! I'm alive! 6/6 työputki ohitse! Eka lomaviikko käynnistyi ja tekemistä riittää! Torstaina oli mun viime viikon ainoa vapaapäivä ja Weedi, Nika ja Nikan poikkis tulivat Helsinkiin. Nika ja poikkis tulivat ottamaan tatskat ja koko päivä menikin tatskamestoilla. Harmi, ettei itsellä ollut rahaa lähteä pikaiseen tatskan ottoon :D Loppuviikon oon ollut kiinni töissä JA NYT! Ja WEEDI on yhä täällä♥♥♥ Oon viikon ajan vapaa tekemään MITÄ VAIN! Aion kuljettaa kameraa mukana _koko_ajan_. Suunnitelmissa on jo vaikka mitä kivaa, joten matskua riittää :-D Kuvat ovat torstain tatskareissulta. Nikalle ja poikkikselle tuli mageet leimat ja mun täytyy varmaan taas heinäkuussa varailla uutta aikaa... Ei tätä muuten kestä. Nyt täytyis alkaa mennä nukkuun, huomenna on postipäivä ja kind of shoppailupäivä. Siitä lähtee loma liikkeelle♥ Miten teidän lomat, kesät ovat alkaneet? Mä oon ainakin sen verran kyllästynyt homehtumaan töissä kun muut on rannalla ja puistoissa. Onneks nyt on mun vuoro♥ 

My 1st summer vacation weeks started today♥ Finally! I've been waiting this moment like an three weeks now... Now I can do anything I want without thinking about work all the time YAY! 

2 kommenttia:

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)