3. kesäkuuta 2013

# I got my life back - again.

Ou nou. Mul on kauhujen työviikko menossa.  1/6 suoritettu ja loppu on vielä kaukana. Leikkasin mm. tänään saksilla sormesta palan pois.....Tällä viikolla voi olla suht hiljasta täällä... 
NOH! Ensimmäinen lomaviikko on ensiviikolla mikä on ihan paras juttu ja mun aivot on toistaseksi olleetkin jo siellä vähän aikaa. Oon niin loman tarpeessa jo. Mut hei!! Mun Instagram toimii vihdoinkin ja ihan oikeasti :-D Kiitos Vilun! Pystyi kaikki tämä suru ja kauhu olla ainoastaan _blogiosoitteen_ syytä... Eli mun Instagram ei ladannut kuvia, eikä kommentteja joita itse laitoin. Kun poistin mun blogiosoitteen ja latasin softan uudellee,  kuvat meni sekunnissa ja kommentit pysyivät siellä minne ne oli laitettukin♥ Eli nyt instagrammailu saa taas jatkua! Minuthan löytää sieltä DollDeVil nimimerkillä ja seurata saa ihan vapaasti♥ Alla muutama kännykuva. 
 Juoksulenkin varrelta♥
 Tatuointini, joka kaipaisi vähän lisäväritystä. Ehkä voisin varailla aikaa värien korjailuun JA samalla voisi laittaa värit kuntoon tuosta vanhasta ranneruusustakin♥ 
Muutaman päivän takainen työasu pähkinänkuoressa. Piikikäs. 
They see me rollin' They hating♥♥♥ MINUN VYÖLAUKKUNI! Eiks oo söpö?? ♥

Nyt on pakko lähtee hakeen kissanruokaa Siwasta vielä kun ehtii. Palaillaan viimeistään torstaina kun kuninkaalliset Weedi ja Nika saapuvat♥ JE! 

4 kommenttia:

  1. Hoho, ihastelin tuota vyölaukkua itsekin mutta en ainakaan vielä uskaltanut sitä ostaa.
    Olen jo tovin aikaa uhonnut vyölaukkujen paluusta ja meinasin revetä kun näin tuon kaupassa! 8D

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)