12. kesäkuuta 2013

# Camo (union) JACKet






 Sunglasses - Glitter
NEW! Camo jacket - Varusteleka
Packback - second hand
NEW! Top - H&M
Trousers - Seppälä
Wedges - Jeffrey Campbell K-2




"Eilen" oli ihan parasta. Nyt mua ei haittaa YHTÄÄN vaikka koko loppuviikon satais paskaa taivaan täydeltä. Oltiin Weedin, Naomin ja Weedin poikkiksen kanssa Lintsillä kolme vikaa tuntia ja oli NIIN SAIRAAN kivaa. Nauroin itteni kuoliaaksi ja pyörittiin laitteissa päät pyörälle. Viime kesänä lintsi jäi töiden takia väliin kokonaan joten Lintsi -reissu oli juuri nyt SE mitä mä tarvitsin♥ Nyt tuli testattua viimeinki myös "uus" laite Ukko joka oli ihan helvetin paras :--DD Olin varma et kuolen. Rakastan vuoristoratoja yli kaiken!

Lintsillä mun asu oli muuten sama, mutta kengät vaihtuivat tennareihin. Weedi näköjään onnistui taas kuvien tarkennuksissa :--D ♥ Toppi ja takki ovat uudet! Toppi tuli edellispäiväisessä hennesin paketissa Merenneidon kanssa. Hitto toi oli edullinen. 4,95€ ja just eikä melkeen mun tyylinen värimaailmoineen päivineen. Camo-kuosinen takki on Nikan tuomisia Varustelekasta. En oo ite jaksanut raahautua sinne asti ja Nikalla oli jokatapauksessa sinne asiaa kun olivat täällä kyläilemässä. Pyysin tsekkaamaan jos löytyis mulle takkia samalla.  Löytyi. Se kaipaa hitosti kultaisia pyramidi niittejä kaverikseen, että saan siitä VIELÄ enemmän oman näköisen. Tykkään tosta takista kyllä paljon. Aluksi mietin vähän, et ei tää oo yhtään mun juttu. On se. Nyt mulla on jo syksyäkin ajatellen kiva takki - jossa on huppu. Mulla ei oo yhdessäkään mun takissa huppua. Anyway, täytyy laittaa niittejä ebaystä tulemaan, että saan takista täydellisen.

Nyt on pakko mennä nukkumaan
... kello huitelee kahta. Saa nähdä mitä me huomenna keksitään! 

4 kommenttia:

  1. perfection!
    x

    veruzkas.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Onks toi tää: http://www.varusteleka.fi/fi/product/bw-kenttapusero-flecktarn-kaytetty-tavalliset-koot/838?experiment=1&utm_expid=2335959-2&utm_referrer=http%3A%2F%2Fwww.varusteleka.fi%2Ffi%2F

    Missä koossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei taida ihan sama olla... mun takki on pidempi ja vyötäröltä ja helmasta löytyy kiristysnyöri. Kuosi ja merkit ja taskut taitaa olla kyllä ihan samat! Mulla on 165-170 koko joka on kai? pienin ja on mulle silti vähän liian iso hihoista :)

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)