18. toukokuuta 2013

# Yllärivieraat♥♥♥




Ette usko, toissapäivänä tai siis en edes enää muista minä päivänä.. keskiviikko iltana puol 12 aikaan Weedi ja Annika soittaa mulle, että ne lähtee Seinäjoelta ajaan Helsinkiin saman tien. IHAN MUUTEN VAAN!!! Tytöt ajoi koko yön ja oli torstai aamuna noin viiden, puol kuuden aikaan helsingissä. Olin NIIN INTONA! Vaikka mulla oli tiedossa piiiitkä ja myöhäinen työpäivä kauppojen yönä. Lähdettiin tyttöjen kanssa aamuysiks kaupunkiin ja aloitettiin aamupalalla picnicissä josta siirryttiin kiertelemään kauppoja ja pitämään hauskaa. Vitsi OLI IHANAA!!!!!! Onneks Weedi ja Nika tulee pian jo uudelleen kun mulla on eka lomaviikko♥ En malttais oottaa!! Rahanmenoa noiden likkojen kans on kyl vaikee estää vaikka kaikkeni yritin :-D 

 Jouduin ostamaan matalat kengät kun Litoilla viis tuntia putkeen kävely alkoi tuntua jo hieman ikävältä. Yleensä mulla on ballerinat laukussa mukana just sen takia ja unohdin ne kotiin, joten ei auttanut kuin ostaa uudet. Nuo ballerinat löytyivät vahingossa _Tigeristä_ seitsemällä eurolla. Samaten sydänarskat! Nyt mun ei tarvitse hankkia vaaleanpunaisia sydämiä eBaystä kun ne löytyivät lähempääkin. Arskat olivat 4 euroa♥ Ballerinat on nyt mulla työkenkinä...en mä noita muualla varmaan tuu enää käyttämäänkään :'D Duuniin tarvitsinkin jo uudet kengät... vanhat oli jo sellasessakin kunnossa et huhhu. 
Ja pieni sneak peek parista vaatekappaleesta jotka tuli samana päivänä ostettua. Noista lisää tulevien päivien aikana. Nyt on taas pari päivää vapaata duunista niin kerkeää !

Nyt jatketaan viisut loppuun! Suosikkeja? Mulla on suosikkeina tietenkin Krista ja Kreikan Alkoholistit! JEE! Inhokkina kulmakarvamies ja romanian Gaykauhu :--D 

6 kommenttia:

  1. Ihanat nuo ballerinat! Tämä tykkää :D Oliko siellä mustan seurana muita värejä kuin tuo neonvihreä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tais olla jotkut perus beigemustat. muita ei näkynyt :)

      Poista
  2. Ihan pakko kommentoida tähän, sillä jollain uskomattomalla tavalla tykkäsin Romanian Cezarista. :D Mä en ole harmikseni löytänyt ketään toista, joka olisi samaa mieltä, höh!

    Ihanan näköisiä löytöjä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä yleensä tykkään tollasista huuhaa jutuista mut toi meni jo niin liian överiksi et enää en digannu :'D

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)