24. toukokuuta 2013

# New Cosmetics

 En oo mikään vannoutunut meikkifani. Pakon edessä jotain on tähän naamaan kuitenkin laitettava, oli se sitten Chanelia tai H&M:ää eipä mulle niin väliä. Mun meikkipussista ei hirveästi luksus meikkejä löydy... eikä sieltä löydy muutenkaan mitään ihmeellisempää.. tusina huulipunia, parit luomivärit ja ripsari. Oon ihan uuno kaikkeen kosmetiikkaan ja kauneuteen liittyvissä asioissa. On siis hyvä etu kun löytyy kotivaimona kosmetiikkaliikkeessä työskentelevä akka♥  Weedi on kuitenkin ryhtynyt Avonin konsultiksi ja PIRULAINEN KUN ON se on saanut mut haalimaan Avonilta nyt kaikenlaista. No ei nyt vaiskaan kaikki tämä ihan vain sen takia, että Weedi on kiva♥ Ja Avon on ihan kiva myös. 

Kuten jo tiedätte olen vannoutunut punaisen huulipunan ystävä. Hankin _jälleen_kerran_ uuden huulipunan ja samalla myös uuden rajauskynän. Rajauskynä on aivan ylihyvä! Helppokäyttöinen ja pehmeästi levittyvä♥ Ihan täydellinen! Osasin (kerrankin) ostaa just oikeen sävyisen punankin ja ne mätsäävät nyt hyvin yhteen. Tässä postauksessa mulla onkin huulissa sekä puna että kynä. 

Avonin neljän napin luomiväripaletti on myös uusi rakkaus. Pakkaus on tosi fiini, simppeli ja kaunis. Oon käyttänytkin sitä miltei joka päivä siitä saakka kun sain sen. Multa on puuttunut kivat ruskeansävyiset napit ja tuossahan ne  nyt ovat. Tuo tummaruskea on todella vaarallisen pigmenttinen. Nim.merk. koko naama ruskeana. 

Avonin palloaurinkopuuteria Naomi huiski mun naamaan vähän liikaakin, tälläinen haamulakana kun olen ja väri ei näyttänyt kovinkaan hyvältä, kuulemma liian punainen mun jo ennestään punaiselle naamalle. Not good. Täytyy vielä koittaa laittaa sitä vähän vähemmän kerralla,... :-D Pieni purkki sisältää luomiväri primerin, jonka oon todennut ihan kivaksi tapaukseksi. Luomivärien värit pääsee paremmin oikeuksiinsa! Joka tapauksessa, oon ihan positiivisesti yllättynyt Avonin meikkeihin ja tulen varmasti hankkimaan niitä vielä jatkossakin, kiitos Weedin :-D 

New cosmetics from Avon. My friend Weedi is Avon's consult and god damn that's bad thing because I'll spend all my moneys... haha no! I like Avon Cosmetics. I'm not a big fan of cosmetics eather. I just have all important in my makeup bag, nothing else. But yes, I'm a huge fan of lipsticks. That's why I ordered new one from Avon. I ordered also lip liner. That lip liner is _purrfect_. So soft and easy to use♥ Lipstick's shade is also perfect! You can see that lipstick in me in this post. I also love that eye shadow. I've been looking for good brown shade eye shadows and now I found them. That brown one is so pigmented! Now  I also have an eye shadow primer and bronzing powder pearls. Like em all♥ 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)