6. toukokuuta 2013

# I love rock n' roll, So put another dime in the jukebox, baby




Biker jacket - Gina Tricot
Spike necklace - eBay
Jack Daniels top - eBay
Shorts - Seppälä
Stockings - Seppälä (old)
Scissors ring - eBay
Spike bracelet - eBay
Heels - Jeffrey Campbell Lita's (nelly.com)







Ensimmäiset puisto(pussi)kaljottelut hoidettu! Ruttiksessa oli niiiin lämmin ja sommersby päärynä maistui. Istuttiin Mirkan kanssa tunti hakaniemen pankissa ja mun teki NIIN mieli huutaa TÄMÄ ON RYÖSTÖ. Mut oltais jouduttu ulos ( ja poliisin kyytiin luultavasti) ja kaikki se odottaminen olis ollu ihan turhaa joten huudan ens kerralla. Istuttiin tosiaan tovi Ruttopuiston auringonpaisteessa ja oli hyvä mieli. Ihana aurinko♥ Mulla on vähän flunssanpoikasta mutta yritän selviytyä ilman kuumeita ja sen sellaisia typeriä tauteja huomenna töihin. Toivotaan et tää pysyy vaan tässä nuhassa ja pienehkössä kurkkukivussa. 

Oon suunnitellut jo mun ensimmäistä kesälomaviikkoa ja toivottavasti Weedi pääsis tulemaan sillon tänne♥ Aion mennä AINAKIN Lintsille, sillä viime kesänä Lintsi jä ihan kokonaan välistä BUU! Joku kiva picnic ois myös mukava pitää isommalla lössillä että joku tuon mun skumppapullon jois pois tuolta jääkaapista. 

Tänään mulla oli taas hyvä vaatepäivä. Nuo viime kesänä ostetut raitasukkikset on mun ehdottomat lemppari sukkikset. Harmi, että ne ovat jo aika pahasti rikki. Täytyy varmaan eBaystä yrittää etsiä vastaavia varastoon. Mun on jo ikävä eBaytä muutenkin. ei oo tullut hankittua sieltä mitään ainakaan kuukauteen. Onneks palkkapäivä on parin päivän päästä ja asia on korjattavissa, haha! 

 I have a great outfit-day today! I love those stockings. I need to get more of those kind of stockings from eBay or somewhere 'cause those are a bit broken. I miss eBay! Gladly I have payday in 3 days so I can buy something cool again haha! few of my friends and I were at park today and drank some siders. It was so warm♥ God, I love sun♥ Bad thing is, that I have a little flu and I need to go work tomorrow.. I hope it wont get worse. I hate being sick. I have my first summer vacation weeks soon and I can't wait it♥ Hopefully my dear friend Weedi can come here and we can do something nice together. 

10 kommenttia:

  1. Hajosin kyllä totaalisesti sun ryöstöhaluille :"DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ahahahaaa. On kamalaa kun tulee joskus tollasia ihmeellisiä haluja joita ei kuitenkaan kannata toteuttaa.

    Mutta asiaan. NYT ON NIIN SMOKING HOT ETTÄ! Ihan täydellinen asu! Kyllä mä yleensä sun asuja tykkäilen kovastikin mutta nyt on siis täydellinen. En tykkää kiiltonahasta, mutta sopii kyllä mainiosti tähän kun on kengät ja takki samanlaista materiaalia, huuuhhh. Ja sukkahousut ja Daniel's-toppi ja ja no, niin. Täyskymppi! Mainiot asukuvatkin, näytät taas jotenkin niin edustavalta, täydelliseltä kropalta jne. No niin, loppuu tää suitsutus... Maharotoonta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun teki NIIN kovasti mieli huutaa se ääneen!!! Pakottava tarve, mutta onnistuin kuitenki hillitsemään itteni :-D

      Kiitos hurjasti♥ Viihdyin itekkin tässä asussa paremmin kuin hyvin :D Noi sukkikset on niin törkeen kivat ja toi toppi on mun lemppari! Siinä on just sopiva leikkaus ja se saa näyttään mut hoikemmalta. Mikä tietty on pelkkää plussaa :D

      Poista
  2. Tosi hyvännäköinen asu. Noi sukkikset on hienot, mutta ei noin ohuet sukkikset kauaa ehjänä kestä.

    Niin lämmintä lupailee, että vois alkaa kaivaa shortseja esiin. Näin miehenä kun ei voi noita sukkiksia käyttää lisälämmikkeenä. Olen kyllä testannut sukkiksetkin shortsien kanssa ja mukaviksi havainnut. Mutta julkisella paikalla ei niissä voi oikein näyttäytyä. On se niin väärin.

    VastaaPoista
  3. nelly.fi :ssä on tollaset sukkikset :O !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä veikkaan et eBaystä löytyy halvemmalla :D mutta kiva! Ainakin jossain on josta voin hankkii uudet♥

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)