24. huhtikuuta 2013

# Spottibarbie

Tää on jotain Never Seen Before täällä blogin puolella. Oon viimeksi liikkunut aktiivisesti ala- ja yläasteella. Jotenkin kaipaankin niitä 1200 juoksuja ja urheilukisoja, koristunteja ja säbäturnauksia...Oon nuorempana ollut todella hyvä juoksija ja oon jaksanut kepeästi juosta pitkää matkaa ja päässyt melkein mitalille lyhyessä matkassa. MUTTA NYT. Kuolen kun juoksen 400 metriä.... Harmittaa, etten oo jatkanut liikuntaharrastusta ja sen takia oonkin pikkuhiljaa lämmitellyt sitä uudelleen alulle. Haluisin mummona vielä kävellä ilman rullaattoria u know? 

Tää sporttiteema näkyy nyt jokapaikassa. Niin muodissa kuin siinäkin, että kaikki tavalliset tallaajat vetää protskuu ja nostaa rautaa salilla. Musta ei ihan sellaseen ole - ainakaan vielä. Kävin viikko sitten tutustumassa Lady Linella ja toivonkin, että mulla ois joskus varaa hankkia sinne jäsenyys. Sen verran kivalta vaikutti. Nyt kuitenkin kun kevät ja kesä tulevat oon kiusannut itseäni lenkkeilyllä ja oon hankkinut muutaman sporttikuteenkin. 

Tämä on oikeasti jotain ennenkuulumatonta!!!! Mulla on iänkaikkisen vanhoja urheilukuteita ja uusien aika todellakin oli käsillä _nyt_. Joten, hankin näin aluksi Hennesiltä shortsit sekä urheilutrikoot ( pahuksen juoksutrikoot joita ei ole enää, mur ). Urheilutrikoot olivat liian isot joten joudun vielä vaihtamaan kokoa. Kerrankin näin päin! Sporttiliivit ovat vielä tulossa. Puman pinkki juomapullo on jo valmiina odottamassa salireissuja. Ostin sen Kampin 4Runnersin aleista. Yritin etsiä jokapaikasta jotain barbapapahellokitty -juomapulloa mut en löytänyt.. nyyh. 

Mulla on tällähetkellä tavoitteena juosta vielä joku päivä mun vakkarilenkki kokonaan. Siitä lähdetään liikkeelle - ja se muuten tulee vielä onnistumaan. Mulla ei oo hajuakaan miten pitkä mun vakkarilenkki on edes, kun en ole saanut iPhonen Nike+iPod sovellusta toimimaan :'D 

Katotaan tuleeko tästä mun "urheilusta" mitään :---D ( tulee tulee ) Onko kukaan siellä ruudun toisella puolella innostunut urheilemaan? Mulle saa antaa vinkkejä! Oon untuvikko kaikessa BUHUU! 

This is something "never seen before" here in my blog. I use to be great runner when I was at school many years ago. Sad, that I forgot that great and useful hobby. That's why I started it again! Sport theme is now everywhere. Also in fashion. When I have enough money I'm gonna start to go to the gym too! That's why I bought that cute pink bottle at 4Runners sales! But now, when spring and summer is finally here I'm gonna start running at outside so... I needed few sporty clothes. I bought those shorts and kind of "leggings" from H&M. Leggings were too big so I need to chance the size first. I also bought sports bra but I didn't get those yet. I also have an target to break. I promised to myself that someday I be able to run my whole regular round. I don't know how long it is because my Nike+Ipod application do not work :'D Yeah, we'll see what's gonna happen! I can do it ( of course i can)!

17 kommenttia:

  1. http://www.pori.fi/material/attachments/vapaa-aikavirasto/liikunnanohjaus/5twOyf7LV/juoksuohjelma_11vkoa.pdf

    Tosta voisit kehittää pohjan sun aikataululle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos! Tosi hyvä :D taidan koittaakkin tuota!

      Poista
  2. H&M:n pikkulasten puolella on maailman söpöimpiä hello kitty-juomapulloja! :DDD Tai ainakin täällä oli.. Saisinpa itsekin raahattua ruhoni liikkeelle:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ou nouuuuu :(((((( pakko mennä kattoon!
      no en mäkään vielä kovin aktiivinen liikkuja oo.... tyyliin kerran viikossa oon jaksanu lähtee ja yritän nyt panostaa vähän enemmän :'D

      Poista
  3. Ihana toi PUMA pullo 8) mistä oot ostanut?

    VastaaPoista
  4. voi että juokseminen on vaa nii koukuttavaa! ite oon nyt kyl jo varmaa puol vuotta käyny salilla mut sinne myös iha himo tullu ku oman mielensä mukaa tekee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on ihanaa... oon vaan kuolemankielissä jo lyhyestäkin matkasta mut oon päättäny onnistua :D Salille mulla ei oo viel varaa kun en halua minnekkään muualle ku Lady Linelle :-DD Mut kyllä mulla sinnekkin on varaa ehkä ens talvena vois hankkii jäsenyyden kun juokseminen ja lenkillä käynti vaikeutuu huomattavasti :D

      Poista
  5. Mulla on kanssa iskeny hirmunen juoksu vimma! Harmi vaan ku ei oo varaa ostella uusia urheiluvaatteita, ku noi mun on ihan sikavanhoja :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla ei oo edes urheiluvaatteita ollut olemassakaan... vanhat 5 vuotta sitten ostetut kolitsihousut on ajanu sitä virkaa ja lenkkareina toimii samaa ikäluokkaa olevat "ei mitään merkkiä". Hyvin on päässyt kulkemaan siitä huolimatta :)

      Poista
  6. Mun mielestä menee jo yli tää kun blogimaailmassa on niin IN urheilla :D tietysti se on hyvä että ihmiset on alkaneet liikkua ja urheilla, mut jotenkin alkaa jo loppua innostus kun joka blogi on täynnä jotain kuntosalien pukuhuoneissa otettuja teinipeilikuvia ihkut urheiluvaatteet päällä. kaikki yrittää niin kovasti muokata omaa kroppaansa :D ite en pelkästään ulkonäön takia jaksa vauvautua, mutta terveyden takia oon tässä alkanu lenkkeileen ja pyöräileen. suvussa hirveesti kaikkia sairauksia enkä halua joutua iteki osalliseksi ! ja oishan se tosiaan hienoo jaksaa juosta loputtomasti niinkuin lapsena :D menee vaan maku kun kaikki mainostaa niin perkeleesti blogeissaan sitä miten kovasti nyt käydään salilla ja kuntoillaan ja blablabla... toivottavasti sulla ei tuu joka toinen postaus olemaan sitä koska niitä juttuja saa jo lukea ihan tarpeeksi :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MÄ TIEDÄN. Juttelin tästä just mun hyvän kaverin kanssa ja mulla tulee korvista oikeesti jo protskupatukat ja OLEN SALILLA tissit ojossa poseeraukset. Mun blogissa sellasta EI TULE OLEMAAN. mä lupaan :D Jos mä haluan urheilusta kirjottaa, kirjotan erilliseen blogiin ja sitä ei tule tapahtumaan. Muakaan ei kiinnosta muiden blogeissa urheilujutut ja parin blogin lukemisen oon just sen takia lopettanutkin. Ei mua kiinnosta muiden hikiset perseet ja proteiinishakerit :-D Siks en tuu kiusaamaan teitäkään. Tää oli vaan ilmotusluontonen asia ja saatan sillon tällön jotain mainita et miten mun on käyny. Mut mitään "OLEN SALILLA NAAMA PUNASENA" juttuja ei tuu oleen täällä MÄ OON HIENO LEIDI en bodari haha :
      'D

      Poista
  7. Kantsii kirjottaa uheiluajat kalenteriin valmiiks, eli siis varata niille etukäteen aikaa ! Mä käyn ite SATSilla jossa tuntei voi varata 2 viikkoo etukäteen, ja varaan ne useimmiten samantien kun pystyy. Sillon tulee varmasti mentyä kun on sen ajan kalenteriin iskeny, joten vaikka tekis mieli mennä sohvalle löhöömään niin ei auta, pakko lähtee ! Joten lenkkiajat kalenteriin ylös, lähteminen helpottuu huomattavasti ! Tsemppii, tästä se lähtee ! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. näin oon ajatellutkin että tekisin :D Käytän tuota ensimmäisen kommentin juoksuohjelmaa ja aloitan sen maanantaina! Ajattelin merkata jokapäivän kalenteriin niin se helpottaa muistamistakin :'D

      Poista
  8. Ei mulla nyt voi olla muuta asiaa kun TE TAIDATTE LÄHTEÄ IBIZALLE........................................?!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliski niin :--(top 10 valitaan voittaja ja suutun jos me ei voiteta!!!!!!

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)