8. huhtikuuta 2013

# I crushed my car into the bridge - I don't care, I love it !







Necklace - eBay / Dress - Seppälä

Tälläisessa asussa tänään töihin. Taistelin taas jalustan kanssa ja sen huomaa lopputuloksesta. Tupeerasin tätä reuhkaa ihan sairaan kauan ja mä TOIVON, että kun pääsen duunista se näyttää yhä samalta ku nytkin. Vielä kun saisi sen n. 10 cm lisäpituutta hiuksiin olisin NIIIIN TYYTYVÄINEN. Sit olisin saavuttanu unelmapituuden - ilman pidennyksiä :-D Oon ajatellut, että kun tää reuhka viimein on tarpeeks pitkä hankin clipsit tuuhentamaan♥

Ou nou ens viikolla on hullut päivät ja mä oon tosissani menossa katsomaan sieltä paria juttua.... Saa nähä kuinka käy. Voisin tehdä jonku videon siitä matkasta :'D 

Mun tatuointiaika (♥) siirtyi viikolla eteenpäin ja se on siis jo TÄSSÄ KUUSSA! Oon ihan hymy perseessä, sillä viime tatskasta on tosi kauan ja nyt vihdoinkin saa taas vähän väriä ihoon. Hei mun instagram alkoi yllättäen toimimaan - ainakin jotenkin! I got my life back! Jos et vielä seuraa mua mut löytää nimellä DollDeVil! JEE♥ 

Working outfit. My hair looks soo nice. I really hope it looks the same when I come back to home at evening...It's so long! I wish it will grow 10 cm faster... then I'm perfectly happy with it! I have an tattoo appointment in this month. I'm so exited and happy. I'm gonna get small but so cute tat♥ Oh yeah, my Instagram works again ( i think). Follow me there, my account is Doll De Vil. I got my life back, haha! 

10 kommenttia:

  1. Toka vika kuva on i-h-a-n-a!

    VastaaPoista
  2. tuo mekko on NIIIIIN upee <3 eikös se ollu seppälästä? paljo makso apaut? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seppälästäpä hyvinkin ja hitsi kun en tosiaan muista tarkasti, mutta 15,95 - 19,95€ :) en oo aivan varma! Mulla on samanmallinen kukallinen ja se taisi maksaa tuon 15,95 joten epäilisin että tämäkin on sen verran!

      Poista
  3. Minkä tatuoinnin otat ja minne? :---)

    VastaaPoista
  4. Voi sinä kaunis nuori neiti, kunpa vain hieman pystyisit luopumaan hiusten pituudesta niin tulisi vähän nätimpää eloa latvoihin :/ <3

    VastaaPoista
  5. Hei lopeta nyt toi mainostaminen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä mainosta, mä muistutan ;)
      pari viikkoa joudut vielä kestään, sit tää paskanjauhanta loppuu :-D

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)