20. huhtikuuta 2013

# Bad Girls go to Hell






 Studded "leather"jacket - H&M + DIY
Studds from niitit.fi
Spike necklace - Seppälä
Ring - eBay
Tee - Seppälä
Top - H&M
Tote bag - self made
Wedges - 5 Inch and Up for Nelly.com




Jäätelön ja Gossip Girlin kakkoskauden ohessa yritän raapustaa jotain järkevää täältä vapaapäivää viettävien aivojen sopukoista. Vihdoinkin vapaata! Oon kyllä vapaani ansainnut sillä töissä oli sen verran tohinaviikko - ainakin mulla. Oon saanut visualistin minikoulutusta ja mulla oli tällä viikolla ensimmäinen rakennus ja olin ihan paineissa siitä. Onneks kaikki meni hyvin ja oon kohta luonnonlahjakkuus :-D

Päätettiin tänään Naomin kanssa lähteä Amarilloon käyttämään mun damage-lahjakortti. Oltiin työjengin kanssa memphiksessä viime viikonloppuna juhlimassa ja tarjoilija onnistui kaatamaan tarjottimellisen juomia pöydälle, lattialle ja mun sekä mun työkaverin päälle. Ei hirveesti naurattanut :--D Mietin aina, että MIKSI MINÄ? Mun laukussa on vieläkin jotain hot mama drinkkiä... Sain hyvityksenä lahjakortin, mutta mekon tahra ei puhdistunut. Joten olen..noh.. aika vihainen.. enkä varmasti mene sinne enää koskaan. NOH, lauantaina iltapäivästä Amarilloon ilman pöytävarausta? Never gonna happen. Mentiin pannupizzalle. 

Mulla oli tänään päällä Seppälän Bad Girls go to Hell - paita ja en tiedä tykkäänkö siitä vai en. Toi printti on magee mut paidan malli on vähän... hölmö. Kassiksi valikoin itse tehdyn "Im drunk and you're still ugly- kassin. Mistä tulikin mieleen, että pitää paneutua parin tilaustyökassin pariin än yy tee nyt. 

ps. sunsilk kisaa on enää pari viikkoa jäljellä :) vielä saa äänestää♥ 

12 kommenttia:

  1. Oletpas kauniina tänään(kin) :--)

    VastaaPoista
  2. kettu, haluun kans <3 ;;Ccc

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain sen ilmaseks ebaystä :---D ku tilasin ne "nahka"shortsit niin tollanen oli mukana ^^

      Poista
  3. Sun hymy on niiin kaunis :3

    VastaaPoista
  4. oot niin kaunis ja sulla on niin ihana hymy !!

    VastaaPoista
  5. Jokunen aikaa sitten toivoin, että leikkaisit vähän latvoja, mutta nyt taas hiukset(kin) näyttää niin kauniilta etten ymmärrä mitä höpötin!! Pahoitteluni, ihania kuvia ja ihanat hiukset :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥ ehkä ne oli sillon vaan paskaset... tai jotaki vastaavaa :D ♥

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)