27. maaliskuuta 2013

# NAHKAA



Shirt & Shorts - eBay / Studded Hairbands - Seppälä

Avasin just mun vaatekaapin ja sieltä leyhähti ( onko edes sana? ) ihana muovin tuoksu ja muistin samantien toissapäivänä kiinasta tulleet _ihanat_ shortsit! HITSILÄINEN! Vaikka ovatkin muovia ja kiina(ebay)laatua hitto ne on hienot! Pelkäsin, ettei ne mahtuisi mulle mut luojaa kiittäen ne mahtui ja ovat parhaat! Kuolen taatusti kesällä lämpöhalvaukseen noiden kanssa mutta.... aioin sanoa "se on sen arvoista", mutta en mä nyt sentään kuolla halua... Shortsien mukana tuli yllärilahjana kettusormus, mutta olen onnistunut hukkaamaan sen jo nyt joten... 

Niin, paita on eBaystä myös. Tullut vähän aikaa sitten ja näkyi mulla päälläkin jo pikana näissä kuvissa. Paitaa ei oo hirveesti vielä tullut yhdisteltyä asuihin mutta nythän on taas hyvä, överi, combo - nahkashortsit ja paita! tai siis, "nahka".

Nuo kaksi niitti-hiuspantaa ostin tänään duunista! Siis ihan törkeen kalliita olivat - 1,95€ kappale. Oon odotellut noiden saapumista jo tovin ja ostin ne tietenkin heti. Tänään tuli muutenkin kaikkea ihan törkeen kivaa Seppälään! En tiedä miten selviydyn taas. Palkka menee aina sinne mistä tuleekin. Niin, tykkään pitää duunissa hiukset poissa silmiltä joten kivat pannat onkin olleet tarpeessa. 

Huomenna alkaa miniloma ja matka kohti pohjanmaata - pitkästä aikaa! Mulla on siivous, pakkaus ja suklaamunan syönti kesken joten.. palaillaan huomenna! 

ps. kiitos kaikille äänestäjille! Jakakaa linkkiä, laittakaa ääniä♥ _kiitos_! 


Few new items from eBay and from Seppälä. I bought those studded hairbands today from work! I've been waiting those to come like.. forever and today was The Day! One piece of hairband cost only 1,9 euros! Now I have something hairdo things to put on at work!

Shorts and shirt are both from eBay. I love those shorts _so_much! Those are fake leather (ofc) and fit perfectly! Well, I think I'm gonna get a heatstroke at summer when I wear those... :'D haha! Tomorrow starts little easter vacation. I'm gonna travel to my hometown with Naomi. I need to pack my bags, clean this house and... eat my chocolate egg so... Bye for now! 

4 kommenttia:

  1. Voi HUH aaaaaaaa olin jo ihan henkinen muna pystyssä kun huomasin että ootte ykkösenä tossa kisassa ja muistin että toi loppuu ihan parin päivän sisällä, iik *_* Toivottavasti ootte ykkösinä vielä kisan loputtuakin!
    Mulla taitaa olla sama paita tulossa postissa :D En vaan muista otinko mustamustan vai jonkun punamustan tms. Ihanaa hikoilumuovia...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no katotaan nyt kuinka kauan ollaan ykkösinä :--D mut kisa loppuu vasta ENS KUUN VIKA PÄIVÄ joten saa t a na vielä miljoona viikkoa pitää jaksaa tätä. EN koskaan tän jälkeen osallistu mihinkään.... lupaan ja vannon! Mä otin mustamustan koska... no, oon gootti :'D

      Poista
    2. Joo siis piti tarkoittaa että mulla oli muistikuva että tää loppuis maaliskuussa mutta jatkuukin vielä kuukauden. Jaiks. Äänestän!

      Poista
    3. JEEE KIITTI! ♥♥ Mun pää ei varmaan kestä enää kuukautta mut ihan hyvä kiri on nyt muihin mulla on parhaat äänestäjät! ♥

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)