14. maaliskuuta 2013

# Mutherfucker of the year









 Flower crown - hivenn.com
Bracelets - Seppälä, eBay
Name necklace - nimesi.fi
Floral peplum top - Seppälä
Leggings - ?
Burgundy velvet wedges - Gina Tricot



 behind the scenes...

Ihan ensiksi haluaisin kertoa teille ilmoitusluontoisen asian! ( jota edellinen postauskin koski) Olisin niin kiitollinen jokaisesta äänestä, jonka saan Sunsilkin Shine Bright kilpailussa! Kilpailu päättyy ensi kuun lopussa ja sinne saakka joka päivä saa antaa äänen! Ollaan mun Bolipombien kanssa nyt top kympissä joten ääniä tarvitaan enemmän :--) En yleensä koskaan osallistu kilpailuihin, mutta tolla mun kampauksella oli vaan pakko osallistua. Kiitän jo etukäteen kaikkia, jotka jaksavat painaa ÄÄNESTÄ nappulaa ja jakaa linkkiä eteenpäin ♥♥ Joka päivä voi antaa yhden äänen ja toivoisin, että muistaisitte, yrittäisitte laittaa äänen mulle joka päivä :) Muistuttelen blogini facebook yhteisössä joka ikinen päivä joten liittykää blogini faneiksi niin saatte linkin aina helposti nenän eteen päivittäin :) ( Blogini facebookiin pääset ----> tästä )Teitä on kuitenkin täällä yli 600 lukemassa♥ Äänestäkää! Äänestämään pääset tästä ---> KLIK KLIK! 

Opetin tänään Naomin käyttämään jalustaa ja lumisateen (......) vuoksi kuvat on taas otettu parvekkeella. Oon käyttänyt tuota Seppälän uutukaista peplum toppia nyt työvaatteena joka päivä ...ja vähän ryppyinenkin juurikin tästä syystä. Se on aivan täydellinen♥ Tuo printti on vaan niin lumoava ja malli istuu mulle täydellisesti. Juurrun varmaan viimeistään kesällä täysin kiinni tohon toppiin. Gina tricotin viininpunaiset kiilakorko avokkaat on maailman huonoimmat jalassa. Kuvittelin jo kävelyä bussipysäkille niillä ja itkin suolaisia kyyneleitä. Puolisen tuntia parvekkeella temppuilunkin jälkeen päkiät oli niin kipeet, etten tiedä edes mitä ajatella. Todella hyvin sijoitetut 10 euroa :-D En kohta osta enää muita kuin JC:n kenkiä. Musta piikki rannekoru tuli eBaystä ja musta harmaa on Seppälän. 

Huh onneksi on pari vapaata♥ Olin eilen duunissa järkyttävässä päänsäryssä 8 tuntia. Olin niin onnellinen kun pääsin kotiin nukkumaan. Nyt jatkan Fifty Shades Of Greyn ekan osan lukemista. En oikein tiedä mitä mieltä oon tosta sarjasta. Muita lukeneita? : D 

Today I teach Naomi to use a camera stand. She said stand is now her best friend when she tooks photos :'D Today was such an snowy day ( again...) so we take photos at our balcony. I've been wearing that beautiful floral peplum at work about every day... ( and that's why its a little bit wrinkly ) Print is amazing and it totally fits on me perfectly! I put at first time those Gina Tricot burgyndy velvet wedges... and those are so beautiful but so bad to use. Oh god Im so happy to have few day offs from work♥ Now I continue reading the Fifty Shades Of Grey's first book. I don't know did I like it or not. Did you read Fifty Shades of Grey trilogy? :D 

30 kommenttia:

  1. Sun pitäis hymyillä enemmän kuvissa, kun sulla on NIIN kaunsi hymy, oon ihan kade!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos♥ ehkä tää kevään tulo saa mut hymyilemään enemmän : D

      Poista
  2. Mulla on toi sama kirja just oottamassa lukemista tossa!:D Ihan mielenkiinnolla kyl aloittelen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon nyt ekan osan aika loppusuoralla ja en oikein tiedä mitä ajattelisin. Hyvin kirjotettu mut jotenki ei vaan oo niin hyvä ku on hehkutettu :-D

      Poista
  3. Joo nuo hymykuvat oli iiihanat! :3

    VastaaPoista
  4. Oot lihonu aika paljon viimeisen vuoden aikana :( Mutta sulla on kaunis hymy ja nuo kengät on ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin oon. Onks se surullinen asia?
      Kiitos♥

      Poista
    2. MIKSI IHMISTEN PITÄÄ JAKSAA KITISTÄ JOSTAIN LIHOMISESTA !!

      Vittu mua oikeesti vituttaa tuo ihmisten ja varsinki naisten ja varsinki yläasteikästen tyttöjen touhu kun pitäs olla niin laihaa niin laihaa. Miksei muotoja arvosteta yhtään, miksi pitäis olla joku vitun langanlaiha tikku? Heti ku näin nuo kuvat olin silleen "ah mikä upea muodokas nainen" joten ehkä mun maku on sitten outo ??? :D

      Anteeksi vain tämä ryöppy mutta mua oikeesti niin inhottaa tää nykyinen laihuusihanne. Kaikki on menny ihan väärin koska biologisestikin naiselle vaan kuuluu ne muodot ja se kertoo hedelmällisyydestä! Jos on liian laiha niin ei sillon saa vauvoja tai tule edes menkat... Sori anonyymit vaan mutta Nukke on juuri sen näköinen kuin aikuisen naisen pitääkin olla, ei todellakaan pieni lihominen haittaa vaan tekee vaan hyvää ja saa näyttämään terveeltä :)

      Poista
  5. Toivottavasti sulla oli noissa housuissa takataskut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ne oo housut ollenkaa vaan legginsit oh my god.
      kamelinvarvas ja isot perseet kunniaan.

      Poista
    2. Ja läpinäkyvät alushousut.

      Poista
  6. Älyttömän kauniita kuvia ja toi peplum sopii sulle tooosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  7. kolmas kuva ja sun hymy ♥

    VastaaPoista
  8. Voi että sulla on ihana hymy c: <3

    VastaaPoista
  9. äääk voi hurja miten UPEE oot!! ja mäki hypetän sun hymyy <3

    VastaaPoista
  10. AAA. En kestä kun oot niin nätti ja söpö jajaja! JA. Näytät todella, todella hoikalta (vaikka mun silmään oot kyllä muutenkin), joko oot hoikistunut tai sitten se on tuo peplum... Haluan kans vaikken kyllä tiennyt tykkääväni tollasesta kukkakuviosta :D Ehkäpä pitää harkita.
    Aijaa, siis joku oli kommentoinut muka jostain lihomisesta... HAHAHAHHAHAHAHHA :DDD Peplum laihduttaa! Ja ihana hymy kans. Hienoja kuvia! Äää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on toi peplum joka hoikentaa mun (kalja)mahaa :---DDD Kiitti kiitti kiitti kaunokainen♥♥

      Poista
  11. Niin ja jotain Elena Gilbertia sussa on vaikka kuinka paljon..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. !!! kiitti x1000000. ton parempaa kohteliaisuutta ei oo koska Elena on niin jäätävän kaunis :'D

      Poista
  12. tahtoisin sun hiukset:(

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)