16. maaliskuuta 2013

# I've been standing here my whole life, My heart's beating faster, I know what I'm after








 Hat - Seppälä
Eagle triple ring - from my friend Ulpu♥
Top - BikBok
Leggings - ?
Shoes - Jeffrey Campbell Spikes






Oon niin ilonen. Oon ollu yhtä hymyä koko päivän. Kattelin bussissa lauttasaaren sillalta vielä jäässä olevaa merta ja kuulokkeista soi Porcelain & The Trampsin Los Angeles ja melkein itkin onnesta. Mä oon niin onnellinen siitä, että aurinko paistaa, kevät on tulossa ja KAIKKI ON NIIN KIVAA! Kiitos kaikille jotka ovat jo äänestäneet sunsilkin kisassa! Muistakaa äänestää joka päivä! (linkki ylhäällä!) Arvostan kaikkia ääniä niin kovasti etten osaa pukea enää sanoiksikaan! Kiitos myös viime postaukseen tulleista hymykommenteista♥ Naomi kertoi vitsejä parvekkella joten saitte naurukuvia lisää. Toi viimeisin kuva on ihan mun lemppari! 

Kaivoin knallin taas esiin ja muistin, miten paljon rakastankaan tuota hattua. Se juurtuu luultavasti mun päähän viimeistään kesällä kokonaan. Okei, täytyy vähän jättää päiviä myös ihanalle olkihatulleni. Kävelin bussipysäkille spikeissä kertaakaan miettimättä kaatumista, sillä aurinko oli sulattanut autotienpuolelle asvaltin näkyviin♥ Vitsi, oon niiiiiiiin onnellinen!  

Im so happy. I've been smiling all day. I  watched the icy ocean when I travel at buss today and listen Porcelain & The Tramps "Los Angeles"... and almost cry because im so happy! Sun is shining, spring is coming and EVERYTHING IS SO NICE! Thanks for all comments from last post♥ Happy to hear you like my smile. Naomi told jokes today when we take shoots of me so here's more smiley pics♥ That last one is one of my favourite photo! 

Ja onnellisuuskäyrää nostattaa vielä tämäkin: 
And here's one thing which makes me happy at the moment:
 Sain huuto.netistä hyvään hintaan kaksi _permanto_paikkaa ens viikon Adam Lambertin hartwallin keikalle!!! Oon niin innoissani!! En ehtinyt saada permantopaikkoja kun liput myitiin suht nopeesti loppuun ja nyt joku ihana pelastava enkeli myi kaks lippua 80 eurolla!! Nyt minä ja Naomi päästään pikkusiskon kaveriksi keikalle ja aiotaan bailata kengätpohjat riekaleiks!!! Onko ketään muita tulossa? ♥ 

I got two tickets to Adam Lamberts consert (which is at next week btw) from finnish "online fleamarket" Huuto.net. IM SO EXITED! I love Adam ( & Sauli too♥)!Naomi, my little sister and I are gonna party our shoes down! 

Ai niin, tätä huulimeikkiä oli pakko kokeilla. Oon nyt nähnyt tähän tyyliin maalatut pusuhuulet kahdessa blogissa ( Sini & Ami). Tosi kiva! Ajattelin heti huomenna laittaa duuniin. Kokonaan punaiset huulet on vähän liian agressiiviset töihin joten hennompi puna sopii paremmin kuin hyvin. Ja oikeesti, ihan liian helppo tehäkkin kaiken lisäks! Näytän tosin pikkutytöltä, mutta enhän mä pääse mun henkkaeilla baariin muutenkaa sisälle koskaan niin ehkä se on ihan jees :-D 

Oh yes, I tried this lip make-up today. I saw this kind of make-ups earlier at two blogs ( Sini & Ami ). I like it! Perfect lip make-up to use at work! Red lips are little too aggressive so I'm gonna use this style right away tomorrow. This is also so eady to do! Well, I look like a little girl with these lips but I never get inside the nightclubs eather so that's okay I think :'D 

18 kommenttia:

  1. aaaaaa ku oot taas nii ihana ♥

    VastaaPoista
  2. tuommone vähä "pelkistetympi" ja mustavalkonen outfit soppii sulle ihan törkeän hyvin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :--) Mustavalkoinen tunnetusti on se mun lempicombo forever. Pelkistettynä sekä liiallisuuksiin saakka haha!

      Poista
  3. aaapua ootpa ihana kun naurat ♥ + tykkään sun asusta superpaljon!

    VastaaPoista
  4. Noi sun hymy ja nauru kuvat!! Aivan ihanat :) ja oon vieläki kateellinen tosta hatusta :D KESÄ<3 on sitä jo ootettukin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos♥ Noita hattuja tulee varmasti taas Seppälälle ja varsinkin H&M ennen pitkää.. H&M:llä tais olla vähän aikaa sitten jotain värejä alennuksessakin!

      Poista
  5. Se kuva missä näytät sormusta kasvosi vierellä on aivan älyttömän ihana! :)
    Muutenkin asusikin on taas onnistunut, haluan itsellenikin tuolaisen hatun ja noi kengät! :D

    VastaaPoista
  6. sulla on söpö nenä :3

    VastaaPoista
  7. Hahah eikä, mä mietin heti ekassa kuvassa että onpas uudentyylinen meikki, huulissa on vähän tuollasta ombre-vibaa ja sitten vielä mainitsitkin mut, voooi kiitos! Olen otettu. Sopii kyllä mainiosti! Toi on kivaa vaihtelua sellaselle "tavalliselle" huulipunalle. Ja toi viimenen naurukuva on tosiaan aivan törkeän ihana! Sitä ennenkin muutama taaksepäin on ihana, kunnon röhönaurukuva! :D LISÄÄ. Ja oi Adaaam, epis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mietin ekaks laitanko röhökuvaa mut tollanen mä oon joten laitoin :'''D
      Tietenkin mainitsin sut. Oot meikkiguruni.

      Poista
    2. No nyt kyllä... Äläs ny *_*

      Poista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)