23. maaliskuuta 2013

# "Helsinki, Get Kinky!"




Getting ready to rumble. 



 Faux leather jacket with studds - H&M + DIY(niitit.fi)
Dirty Heels top - H&M
Stiped Pants - second hand
Heels - Jeffrey Campbell Spikes

 Piia is wearing my spike necklace, spiristore shoes, ebay stockings, second hand skirt and all else is black'n'yellow tape! Tiia is wearin black'n'yellow tape too! 

Adam Lambert @ Hartwall Areena 22.3.2013♥ 

Oli ihan sairaan siisti keikka eilen! Valmistauduttiin koko aamupäivä meikaten ja puunaten. Piialla ja Tiialla oli upeet asukokonaisuudet ja teippiä sekä hiusglitteriä löytyy täältä kämpästä vielä ens joulunakin. Mä päädyin heti keikka-asua miettiessä raitahousuihin ja niistä oli hyötyä sillä keikkapaikalla Joanna bongasi mut niiden perusteella jo kaukaa... haha! Adam oli niin suloinen♥ Taustalaulajat oli maailman ihanimmat ja meidän edessä kentällä oli aivan  ihana vanhempi nainen, joka tanssi niin tunteella, että aloin melkein  itkemään sitä katsellessa ja teki niin mieli mennä halaamaan häntä♥  Meillä oli bileet Piian kanssa koko keikan ajan, oli ihan mahtava fiilis olla pitkästä aikaa permannolla! Harmi kuitenkin, että kolme mun suosikki biisiä jäi tulematta. IIIIIIH oli kuitenkin ihan sairaan kivaa♥ Toivottavasti kohta tulisi taas joku kunnon bilekeikka et pääsis kunnolla tanssimaan uudelleen! 

Nyt meen suihkuun ja yritän saada loput glitterit hiuksista pois :'D Oliko muita keikalla? Oliks kivaa ja lempparibiisejä Adamilta kehiin! Mun on ne kolme jotka jäi kuulematta; Runnin'♥, Take Back♥ ja Strut♥ Keikalla lempparit oli ehdottomasti Fever ja Shady UUU♥♥

Yesterday was Adam Lambert's consert in here Helsinki! It was soooo awesome♥ I dance so hard and we had so much fun there. Adam was so cute! What's your favourite song from Lambert? Have you been at Adam's tour before? :) 

16 kommenttia:

  1. hihi mä bongasin sut myös ;) ite olin alakatsomossa istumassa mutta ei sua voinut olla huomaamatta :D (hyvällä siis) :D

    sanoin kaverillekin että tuolla menee se joka piirsi mulle sen unisieppari kangaskassin :3

    VastaaPoista
  2. Kaikki muut lempparit laulo paitsi Nirvanan! Ja ne taustatanssijat ja -laulajat ah <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en hirveesti Nirvanaa oo kuunnellu. Mut tuli kyl hyvii biisejä.. tosin coverit ois voinu vaihtaa noihin mun suosikkeihin ;D

      Poista
  3. Mäkin olin tuolla(: En ite oo mikään fani ollu, ne biisit tienny ja ihan tykänny mitä radiossa soitetaan mutta ei sen ihmeempiä. Lupaudun mun kaverin seuraks tonne ja onneks menin! Toi keikka oli ihan tajuttoman hyvä ja oon nyt pari päivää vaan popittanu Adamia mun huoneessa, se saatto saada uuden fanin musta (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en mikään ultimate fani oo. Oon oikeastaan kasvanut jo sen superfanitus vaiheen ohitse :-D Adam on kuitenkin ihana persoona ja musa on loistavaa niin keikalle oli päästävä!

      Poista
  4. En ois ikinä uskonu että keltanen tukka voi näyttää jollain noin hyvältä ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä! Piialle sopii kyllä kaikki värit :D

      Poista
  5. Ootte ollu mielettömän kauniin näkösinä liikentees! :) Multa jäi keikka valitettavasti väliin, mut Adam varmasti tulee tänne vielä monta kertaa!! :''D Onhan se sentään meidän vävypoika, haha. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos♥ Kyllähän se varmasti tulee vielä monet kerrat!

      Poista
  6. Hahaa, hauskat asut. Oot NIIIN säteilevän näkönen noissa hammashymykuvissa!!! Huh! Ja tietysti, ihana Adam! Tuliko Outlaws of Love?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia♥♥ Tuli...Reggae versiona tosin :D

      Poista
  7. Mitkä sun suosikit jäi kuulematta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lukevat tossa ylempänä :) Runnin' Take Back ja Strut jäi kuulematta.

      Poista
  8. Minäkin harmittelin kun Runnin' ja Strut jäi, lemppareitani myös :<
    Mutta oli ehdottomasti aivan upee keikka! :)

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)