3. maaliskuuta 2013

# Dying is your latest fashion








 Blouse - eBay
Necklace - Maison Martin Margiela for H&M
Bracelet & XO rings - Gina Tricot
Shorts - Seppälä
Leather sleeve jacket - H&M
Sunglasses - second hand
Wedges - Jeffrey Campbell K-2



Näytän ihan Bill Kaulitzilta tossa ekassa kuvassa mut ei se haittaa. AURINKOLASIT. Vitsit! Eilen lähdin Naomia vastaan kaupunkiin pilottiarskat naamalla olin niin coolia niin coolia. Kevään aurinko + arskat on niin paras fiilis. Täydellinen kokonaisuus. Ja mitä, yön aikana 30 senttiä lunta maassa. Kyllä tää on persiistä taas. Hei, ensimmäinen asu johon yhdistin tuon kaulapannan! Maison Martin margielan kaulakoru on niin överi siisti. Oon niin ilonen että ostin sen! Ryppyiset shortsit ostin muutama kuukausi sitten Seppälän alesta. Ovat olleet mulla tosi kovassa käytössä siitä lähtien. 

I look like a Bill Kaulitz at the first pic but who caaares... ( he's hot btw) SUNNIES! oh god! Sun and sunglasses is the best combo ever. Spring is finally coming! ...I think so... minus the snow what came last night. oh gosh.... Yesterday I wear first time that awesome Maison Martin Margiela necklace. It's so cool! I'm so happy that I bought it! Those wrinkled shorts are few months old. I bought them from Seppälä. Love 'em♥


Kuvat on tosiaan eiliseltä. Mun piti raapustaa tämä kokoon jo eilen mutta vaivuin niin kovan migreenin kouriin kun tultiin Naomin kanssa kaupungista kotiin, etten kyennyt. Saan aina migreenin alkoholista. Ihan aina. Sen takia juonkin kerran kahdessa kuukaudessa. Käytiin Memphiksessä syömässä kampituspäivien purilaistarjous pois ja Naomi tilas skumppapullon sen kunniaksi että oli saanut töissä roistoja kiinni. Hyvää hampparia. Migreenin olisin mielelläni jättänyt pois. 

Yup, all photos are from yesterday. I just had to to this post yesterday but I got awful migraine. I always get migraine when I drink alcohol. _always_. That's why I don't drink alcohol... I kind of hate it. BUT, yesterday we went at the city with Naomi. Ate some BBQ chicken burgers and drink a little sparkling wine ( I hate sparkling wine tho :'D) Hampurger was great♥ 

24 kommenttia:

  1. Ihan ensin, tää kommentti ei _todellakaan ole tarkoitettu loukkaavaksi!

    Mutta oon aina vihannut mun naamaani erittäin paljon sen takia, kun se ei istu siihen "perinteiseen" kauneusmuottiin (tiedäthän, suuuret silmät, pikkuinen nenä, isot huulet?) JA olen pitänyt sua tositosi kauniina aina! Ja nyt kun tajusin että sulla on vähän samoja piirteitä kuin mulla, tuli ihan järjettömän kiva olo. ♥ Sellainen, että ehkä mullakin on toivoa näyttää super kauniilta, kiitos tästä sinulle siis! Oot täydellinen inspiraatio. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista♥ Lämmitti mieltä♥ Ihanaa olla inspiraatio muille ihmisille :) Kun muistaa olla välittämättä muiden puheista sekä mielipiteistä (varsinkin ulkonäköasioissa) pääsee pitkälle! Mun kasvoja ja varsinkin nenää ja mahaa ja kaikenlaista muutakin on usein haukuttu, mutta en koskaan oo ollut moksiskaan. En voi nenälleni mitään joten sen kanssa on vain opittava elämään :) Jos se on muiden ongelma, ei se mun ongelma oo. Itsevarmuutta oppii vain olemalla itsevarma. Mäkään en aina oo ollut, mutta varsinkin viime vuosina oon vain päättänyt, että Fuck others mä oon mikä oon ja näytän hyvältä vaikka jätesäkki päällä! Muista aina olla rohkeesti oma ittes! ♥

      Poista
  2. awesome
    x

    veruzkas.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. aah sun tyyli iskee ja kovaa:-)

    VastaaPoista
  4. Onks Naomi sun tyttöystävä vai ? :) Mietin vaa ku mainitset hänet melkein joka postauksessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyttöystävä, kämppis ja kaveri :D kaikkia noita samaan aikaan.

      Poista
  5. ihana toi paita!! taidan kuolla kateudesta! sun tyyli muutenki on iha pööööörfect<3

    VastaaPoista
  6. Ihana tuo viimeinen kuva! :)

    VastaaPoista
  7. Pilottilasit! Olikko rehevää? :---D (Tai reffää, kuinka se sun synnynsijoolla sanotaankaan) Ihanat shortsit, voi kun mun persusta mahtuus tuollasiin. Ihana asu muutenkin, toi paitaaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MOON AINA REHEVÄÄ :--D mun persus ja maha näyttää extralargelta noissa shortseissa mut ihan sama ku on niin hienot!!!! Kiitti honey♥

      Poista
    2. Rehevä saakin vähä olla! Ja höpönhöpön hahhahhaa, hyvältä näyttää alaruumis!

      Poista
  8. Todella hauska paita :)
    Liityin lukiaksi toivottavasti vilkaset blogini ja liityt lukiaksi jos kiinostut.
    http://kaika85.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. aivan ihana tyyli! oon miettiny kuinka pitkä sä oot kun uskallat pitää noin korkeita kenkiä! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon vaan 163cm et korkkarit on pakolliset : D kiitos♥

      Poista
  10. voi miten kivoja kuvia !!!

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)