29. maaliskuuta 2013

# Can't think Anything?




Heart-shaped sunnies - eBay
Spike neclace - eBay
Bandana printed Tee - Gina Tricot
Faux leather shorts - eBay
Heels - Jeffrey Campbell Spikes





SOMMORO TÄÄLTÄ ETELÄ-POHOJAMMAALTA! Täällä ollaan ja pysytäänkin nyt viikon verran. Pidempääkin pidempi pitkäperjantai alkaa olla pikkuhiljaa lopuillaan ja huomiseksi on tiedossa kaikenlaista mukavaa puuhaa Kurikan ja Seinäjoen suunnalla. Autossa on jälleen kerran jotain vikaa - yllätys yllätys - joten katotaan päästäänkö millään poiskaan täältä sitten ens viikon puolella. Mulla on vaatteita taas mukana liikaa ja mikään ei sovi minkään kanssa yhteen, mutta täällä tarkoitus onkin aiheuttaa enimmäkseen paheksuntaa. I'm back ja silleen.

Tänään tuli varmaan huonoimmat kuvat koskaan - Piian takia. Puolet kuvista oli Piian omasta naamasta ja mun perseestä, hiustuposta tai... jotain muuta shokeeraavaa...... Asu on oikeastaan koottu kaikesta mitä repusta ensimmäisenä löytyi joten, ei siitä sen enempää. 



Ollaan tänään Piian kanssa kuunneltu vanhoja kasetteja ja eilen illalla naurettiin ittemme kuoliaaksi mun muistitikulta löytyville kuville. Minä vuonna 2005. Voi hyvä luoja mä sanon!!! Naomi osti mulle City Centerin kirjatorin loppuunmyynnistä Lauren Conradin kakkos-osan ja nuo on mulla lukemisena täällä.

Naomi ja Piia tärisee jo monopolyn kanssa, joten kai mun täytyy tämä jaarittelu lopettaa ja jatkaa huomenna, haha! 

I'm in my hometown Jalasjärvi at the moment. Naomi and I arrived here yesterday and our car is little bit broke AGAIN.... argh. Tomorrow is gonna be quite amazing day! My today's outfits was some kind of... "These are first thing what I found from my packbag" - thing. I also realize that I have too much clothes with me... :'D 3 pairs of shoes.... millions of tops and tees.. oh no. I'm reckless. Now, I eat something and start play monopoly ( or something) with my love and my dearest sis♥♥ XX

2 kommenttia:

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)