26. helmikuuta 2013

# Red - colour from hell







Scarf - H&M
Studded Jacket - second hand / studds from Niitit.fi
Stockings - H&M
DiorDie Bag - Beautilation
Red Matsumoto Wedges - second hand
Manificent necklaceRestyle





Vannon. Etten koskaan ikinä enää pue punaisia sukkahousuja muualla kuin kotona. Kaiken maailman narkit, kerjäläiset, juopot ja turkkilaiset kulki perässä kuola lentäen hyi helevata. Onneks Naomi heitti yhelle juopolle joka kulki perässä 500 metriä ja ehdotteli jo kaikenlaista, et painuppa helvettiin siitä. MIKSI? Käy ihan sääliksi näitä nättejä tyttöjä, joita ahdistellaan päivästä toiseen pukeutumisen takia. Mäkin kuitenkin tällänen tarhapöllö ja mun perässä kaikki kiekuu. Hyi. 

Sokoksen Dior pisteellä kauhisteltiin 947 euroa maksavaa seerumia ja myyjät tuijotti mun kassia vähän pahasti. Miksiköhän? 

I swear. I never ever wear red stockings when I go out anymore. All drunk asses, junkies, beggars and hairy hands followed me everywhere drooling and shouting disgusting things like take you coat and pants off you're so hot sexy etc. Disgusting. WHY this is happen to ME? I look always like owl. Now I really understand those gorgeous girls who look always fabulous and those DISGUSTING MANS shout them... Oh god I hate mans.... Well not all of them but... seriously Yuck.

Dior store also looked my bag little bit bad... why? haha! 

24 kommenttia:

  1. Mitä ihmettä, miksi punaiset sukkahousut on jotenki kamalan provosoivat o_o mina ei ymmarra.

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva asu! Ärsyttävää tollanen perään huutelu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! Niin on, mä en koe sitä koskaan vaikka aika provosoivan näköisenä joskus kaupungilla liikun. Mutta tietyt asiat näköjään herättää juoppojen mielenkiinnon. HUOH :D

      Poista
  3. Aika outoa, mä oon kyllä yleensä saanu kulkea melko rauhassa punaisten sukkahousujen kanssa ihan sama missä oon menny :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä saan kans kulkea aina rauhassa. tänään ilmeisesti kaikki idiootit oli kokoontuneet samaan paikkaan ja valitettavasti mä jouduin sukkiksieni kanssa uhriksi :D

      Poista
  4. Tiedän tunteen, siihen riittää joskus ihan tavalliset sukkiksetkin jos sattuu oleen lyhyt hame/shortsit ;( Ärsyttävää ;(

    Mut pieneksi vinkiksi, kannattaa varmaan jättää noi määritelmät pois (narkit, kerjäläiset, juopot ja turkkilaiset) jos et taho rasistin leimaa tai muuta ikävää ja keksiä joku yleispätevä vaikka tyyliin Pera Pervot ;)

    Etkä edes näytä miltään tarhapöllöltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitä sitä ruveta turhaan määritelmiä kiertelemään? Niitä ne oli ja niinä ne pysyy. Ei siinä mitään rasistista ole :-D Ollaan mekin suomalaisia ja niin turkkilaisetkin on turkkilaisia. Niin ne turkkilaisetkin ( tai ihan mitkä vain venäläiset esim?) haukkuu meitä suomalaisiksi :-D

      Mun mummo sano mua tarhapöllöksi ku olin teini, sen takia se on vaan jäänyt :---D ♥

      Poista
    2. Suorat puheet on vaan meidän etelä-pohjanmaanlaisten veres <3

      Poista
    3. Oon itekki etelä-pohojammaalta ;).
      Kysyitkö et oliko he turkkilaisia, vai mistä tiedät? Muakin luultiin Japanissa asuessani jatkuvasti ruåttalaiseksi ;).

      Tarhapöllö on söpö otus, mutta luulen että oot miesten silmään kuitenkin kauniimpi ;)

      Poista
    4. joo kysyn aina kaikilta tuntemattomiltakin että mistä maasta ne on ;D
      Kiitos♥

      Poista
  5. you look so good with red! awesome
    x

    veruzkas.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. ihan hirrrrmuisen ihana asu. ♥
    ällöttäviä moiset hiipparit, mutta onneks sulla oli tukijoukkoja. ._. on ne punaiset sukkikset kieltämättä hotit, mutta eipä niissä sentään lue rape me....... mikähä vidu ihmisiä vaivaa

    VastaaPoista
  7. Eikä toi laukku, sain kunnon naurut! Muutenki sulla on upee tyyli :)

    VastaaPoista
  8. Toi kangaskassi on niin pähee!!!!!!!!!!!

    http://meanwhileintre.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Nakkaa kommentti! (auts, ei noin kovaa :-D)